1408?

Ohyess, sen kväll ikväll igen.. Det blir så med sömnproblem.
Haft en nice dag iaaaf.
Vart ju i stan med Marcus för att köpa en julgransfot, hans mamma ger allt förtroende till mig vill jag lova. I like thaat! Yeyey, blev att vi mötte upp Fluff och gick i varenda affär typ som kunde tänkas ha en jävla julgransfot, slutade med att vi åkte ut till Rusta och Marcus låter såhär när han kör bil; "JÄVLA RULLSTOLSAGNES".. Sjukt kul... Fluff var trött vilket ledde till att vi nästan somnade alla tre.. Så vi åkte handla some fucking food då de beslutades om en skräckafton med pannkakor, mumma :) SEN.. gick jag och mötte Vladde och kramades sönder, ljuger inte när jag säger att mina ögon tårades.. Herreguud, saknat! Saknat sönder faktiskt! HE IS HOOOOME, happyme! Drog hem igen och jag och marcus fixade världens bästa recept på pannkakor, bara till att snoo mina vänner..



HAHAHA, sen kom Vladde back och Lisis aka Broe, SAKNAT sönder där med. Vi mös med en äcklig jävla movie som vanligt skrämde skiten ur mig.. Lite väl mycket skräckfilmer på sistoone.. Ussch, dock sjukt bra.. SEN från ingenstans hoppade några söta grabbs vill säga; Alle, Per (som jag saknat!), Adam, Nicke, Mange.. Mumma pojkar, mumma.. :) Seen kom även Fluff aka fylloo :) JAG GILLAR'T!



Ohhhmaaan jag är bästiiish! :)
Och Vladde gapskrattade åt mitt hår, så illa är de väl inte?
Äsch jag gillar de iaaaf!

Sova nu kanske?
Lite SvenssonSvensson med min kära samboo och Razziiiii!
KÄNNS SOM ATT DET ÄR 3 veckor kvar tills man fyller år, för att vara exakt.
Och på tal om de så ska jag ringa och tracka min kära bror för att han börjar närma sig trettio och familjelivet väntar runt hörnet. Men de är då faan att de snacket inte biter på honom, he is boooring.
Söndagens göra iaaf, ge han ÅNGEST och åldersnojja..
YESS

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men du kan ju bete dig illa ett helt år till ;D Haha. <3

2008-12-21 @ 18:12:08
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/
Postat av: Emilia

STATUS på de, så jag hoppas du beter dig illa lääänge till ;)

2008-12-21 @ 20:12:16
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Amie

heeeeeeeeeej

2008-12-22 @ 13:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0