Årsrapport=sammanfattning, javisst!

Vinter/Vår:
Började med det bästa nyåret ever.. Och jag fick vara hemma. Jag var hemma i Halmstad. Sen fick vi även till en dunder 20års fest för lilla jag blev ju stor! Lätt att det var året fest mumma! .. Sen åkte jag upp till Stockholm för att jobba ett tag innan jag åkte hem igen för en välförtjänt semester i Thailand. Underbart. Verkligen. Hade även min absolut värsta bakfylla ever i Thai.. Upp till stockholm igen och den 7 mars fick jag ett ryck och bestämde mig för att flytta hem, sagt och gjort jag flyttade hem. Tog några ströjobb, flyttade en bokad tid som jag hade i 1 september till den 28 april. Saker och ting hände under denna våren, någon som jag en gång älskade så otroligt mycket kom tillbaka efter ett år för att förstöra lite mer. Den 28 april kom och vände, smärtsamt var de men nöjd var jag.

Sommar:
Sommaren var den bästa någonsin, började finfint med Hultsfred, såg mitt favoritband för andra gången detta år.. Det var vi och pojkarna.. Träffade Vladde denna sommaren och han skulle ta en stor plats i både mitt hjärta och i mitt liv. Sommaren var kaos blandat med fester, jobb, för mycket känslor och också här blev en trio en liten family. Happy as hell.. Fick även in en resa till Cypern ohyess. Sommaren avslutade vi i Malmö/Lund som var de bästa denna sommaren.

Höst:
Hösten kom igen, jag började plugga, började komma någonvart i mitt kaos om vart jag vill eller borde göra.. Fick beskedet om att jag var tvungen att ta bort min Corvette, kände hur mitt hjärta gjorde ont, hur svårt det var att tänka och hur mycket han betydde och exakt hur mycket han hade hjälpt mig de senaste åren. Så jag fick se honom gå ifrån mig och kände hur allt förstånd försvann från hjärnan. Efter en händelse som tog hårt på vår syskonskara bestämde jag mig för att byta efternamn så ett byte blev det; Kirkhoff-Lund. Tredje gången detta året såg jag mitt favoritband. Vi tog oss en tripp till Oslo för att träffa våra gangsters! Och det blev lätt en helg att minnas. Räddade livet på en söt liten katt som snart skulle bli en riktig liten pain, fast ändå en familjemedlem. Förlorade en vän, som inte ens var värd att förloras but still. Betedde mig som en riktig skitstövel och sårade någon för mycket och för länge, men det rör mig inte ryggen längre eftersom han är så speciell och alldeles körd i huvudet. Träffade även någon som fick mitt hjärta att slå en gång extra, men det avslutades lika snabbt som det var påbörjat. Och kanske var det lika bra det. För kanske hade jag gett hela mig själv till någon som kanske inte ens förtjänade det?.. Så i mitt huvud snurrade några ord runt om sista 2008, noway. Så saken blev fixad ganska snabbt och lätt och klart..

Vinter:
Några dog, begravning och så.
Sen var det jul med allt kaos det innebär. Men julen kom och gick ganska smärtfritt och nu sitter jag här dagen innan nyår och är fortfarande sjuk som en get, fast värre. URK.

Årets låtar

 




Gott nytt år och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0