Det var grymt skoj, Ok.

Det var som sagt grymt skoj.
Ok.

Öhm, jag är trött.
När ska jag få sova liksom?
Föresten drick inte så mycket då.
SLUTA ANVÄND VITA BYXOR PÅ VINTERN.
Har du seglat över de sju haven eller?
NEJ MEN TA AV DINA RÖDA BRALLOR DÅ.

"Varför kan inte jag bli kär i honom?
Varför kan inte jag få bestämma vem jag kan bli kär i?
Hur jävla svårt kan det vara liksom.
Han är såå jävla snygg men de går bara inte.
När man är med honom kan man nästan bli kär i honom
Men Emilia kan inte jag få det av dig i julklapp att jag kan bli kär i honom"

Kalle Anka och hans vänner önskar en godjul och en godnatts sömn.




Can't you just let me be?
My back is turned on you ..
But what if I told you that I miss you?


Kommentarer
Postat av: Amie

JAPP JULKLAPPEN KLAR TILL MIG DÅ!

2008-12-14 @ 15:43:25
Postat av: Loiisan

Ja ja mår okei nu, blöder massa bara, men de e som vanlig mens typ. fast håller på DUBBELT (om inte mer) så länge!...:/

jag tar 200:- fransk utan tippar

300:- fransk med tippar.

:) hur gåre me plugget då?

puss

2008-12-14 @ 18:30:19
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0