fiiifan vilken naaatt

ohyess... somnade inte föörren vid 3 och sen vaknar man redan klocken seeex, haft veersta mysmorgon med Razz.. saknat.. nu ligger hon och sover gött. jag vill med sooova! meeen nej nu ska klockan ringa typ såhär vid åååtta..

ska åka och häämta fluff seen, saknat. tre dagar all alone, ofta jag varit alone men iaaf. alltid kul att kunna skratta med någon hela natta om man inte kan sooova och såå.. hade fett kul när jag ringde och skremde amiiiiie igår.. hon vart döörädd, jag älskar't.. måste tyvääärr meddela att jag kommer vara zooombie idag, men iaaaf mitt sista prroov idag vid 1030.. och ska hinna och väcka A med som jag förövrigt har gjort varje dag nu i X antal veeeckor,.. me liiiiike. ME LIKE EVVEN MOOOORE att du kommer HEM på fredag, muuuums... :D.. Sen koooooommer V helgen efter... I LIKE.. behhööver dem båådaatvåå ...

Känns som jag fåår vara lat och ta bilen till schoool idag.. Känns också som att jag inte har ett vettigt ooord att skriva.-- NONSENS, åååh vem kom på de? JAG ÄLSKAR DET.. Konstiga ord is the shiiiit.. NEHE om man ska ta och ringa och väcka broooe. SÅ LAME att vara uppe så early heeelt seeelf, kattsatan nannaaar juu... sussiiisusssaaaa på henne och såå..

MHM... min såkallade saaaknad efter folk har lgt sig räätt myckett.. eller å är jag egentligen föör tired och så.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan vi inte bara skita i hela världen idag och dra täcket över huvudet? Jag är TRÖTT!

Jag hatar 6dagarsveckor. I need a break!

Men bara så du vet så är du världens bästa och finaste Broe <3

2008-12-10 @ 08:13:32
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeeemsk:D

2008-12-10 @ 20:46:21
Postat av: Loiisan

heeeemsk:D

2008-12-10 @ 20:46:53
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0