God Jul och sååå

HAHAHA jag vaknade imorse och grät för inatt dog min syster, stora tårar rann nerför mina kinder och smärtan jag hade var så tydlig och så verkligen så jag ringde henne de första jag gjorde i morse, men aa hon var okej. Hon låg och sov och såå. Berättade om min dröm och vad får man tillbaka? Jo gapskratt och ett okej som dröp av ironi. HAHAHHAHA.. Fan vad mina rim till dig är dåliga eller! SÅ BÄST SOM JAG ÄR så suger jag dock på rim men de är okej ändåå vill jag låååva! :) Sen hade jag en dröm till eller jaa en mardröm från skräckfilmen vi såg igår och jag låg helt blickstilla vaken såklart och Razz låg på mig och jag fick liksom prata sådär lugnande med mig själv för att intala mig att det är bara en katt som ligger på dig, klappa henne så vet du att det bara är en katt. Razz blev sur efter ett tag och hoppade vidare till Crockie där hon somnade gött. NEJ fy för såna nätter... ÖRK..

Och sen gjorde vi sista rycket i stan och jag fluff sprang runt och sa GOODJUL och såå till alla. Verkligen alla. Glada var vi.. Vi var även på systemet två ggr under denna dagen för att få ihop all alkohol till imorn kväll och juldagen ofcourse! MUMS... Sen sa jag även GODJUL och var skitglad mot en person som egentligen är snäll och egentligen inte har gjort något mot mig alls bara de att han är så lik någon från mitt förflutna.. Och denna person har kännt vibbarna av mitt otrevliga beteende ohyess, lite chockad när jag hoppar fram för att kramas hårt, dock vääldigt happy!  Träffade LUCAS, jag gillar Lucas, jag har saknat Lucas.. Sist vi sågs var när jag bodde i Sthlm, illa shiit.. But still.. Good friends finns där forever även om man inte hörs så ofta liksom.. Och det GILLAR vi som FAN faktiskt.. Sprang till Broe för att lämna hennes paket och kramades forever även om vi ses om en dag eller såå.. men känns som en evighet.. Även Vladde fick sin julklapp idag, jag är SÅ nöjd över den! YEAH... Han kommer fatta så fort han öppnar den.. :D.. Jag är så skillad! Sen givetvis sprang jag in i alla mina TRISSmänniskor som jag har hookat med under hösten, var dock bara trevlig mot en eftersom resten är störda och sjuka i huvudet på ett OBRA sätt.. Men en är fortfarande så jävla NIIICE.. jag gillar't!


Nehe, nu sitter man all alone :( och har precis kramats med sambo, ses ju imorn,.. men saknad already! USCH.. :( ... saknasaknasaknasakna.. Jaja JULAFTON imorn.. Jag har alltid älskar julen, alltid.. ALLT MED DEN.. Speciellt stressen, och såklart allt JULGODIS,, but anyway, någon fuckade upp min jul förra året.. Men man vänjer sig vääl.. nångång.. typ.. det kallas att acceptera situationen.. FUCK IT.. För att återgå.. fira jul hos pappa ikväll. Ska få krama min bror hårthårt idag, saknatsaknat! .. Sen imorn blir de mamma! Min mamma ÄR BÄST. I love HER!!!.. Enda tråkiga och fettjobbiga grejen är väl att vi ska till sjukhuset och så.. Men.. tiden är knapp.. Och din tid är nästan ute.. Om de blir tomt? Joo.. de blir de nog.. Men.. livet.. är som det är. Jag älskar de som är kvar iaf.. och såklart de som försvinner med.. men de går ju inte att stoppa liksom.. Aaaa.. VAD LÅNGT DETTA BLEV. Jag vill veta vad jag får av Vladde i julklapp! Nu är jag trött.. BLÖÖÖÖ


Gooodjulochsååånerdar..




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fna va jag skrattar åt dig

om jag ska sova hos dig ikväll vill jag se skräckisen:D HIHIHIH :D

PUSS och så

2008-12-23 @ 17:12:32
Postat av: Emilia

Hahahahahahhahah! skräckisen är där den hör hemma nämligen VIDEOMIX eller aa hemmakväll! Så de blir grinchiiis! PUSS och så!

2008-12-23 @ 17:27:50
Postat av: Petra

asså emiliaemiliaemilia..du är ju bara för underbar!känner man sig liite låg å så..då är det bara att knappa in söteflickans lilla blogg å sen blir man GLAAAAAAAAAAAD!!!!!å du..jag saknarsaknarsaknar dig faktiskt av någon underlig anledning! så KOM HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3

2008-12-23 @ 21:06:59
Postat av: Lisa

Myyysigaste kramen och sååå :D Fast bussen skulle kört på oss om vi inte va uppmärksamma :D

<3 <3 <3

2008-12-23 @ 22:31:23
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hahaha, jag hatar bussar :) Vilken var de nu? 30? BUSSchaufförer får årets MINUS.. Men iaf.. Åååh imorn Lisis imorn <3



Petra, kommer i dagarna här nu vettja. Saknar dig med en massa tösabit <3 tiiihii

2008-12-24 @ 09:43:36
Postat av: Gisela

God jul :)!!

2008-12-24 @ 11:09:29
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0