I don't need it but I want it.

För den som vill veta så har jag nu lovat att diska fram till nyår.
FRÅGA INTE VARFÖR men Amie gjorde en heroisk insats för mig i tisdags vill jag lova.
THAT IS WHAT FRIENDS ARE FOOOR.

KAN DE BLI NYÅÅÅR IMORN???
ANYWAY.. back tooo basics.

Hade en förjävla fin kväll igår.
Vi var tillbaka där vi var föörr.
Lite bonde söööker fru.
Förjävla kul program om man kollar på de med rätt människa liksom.

ANNARS DÅ. Jo man vart ju uppe halva natten och skulle plugga.
GICK inte så bra for real, lite mycket tankar så beslöt mig för att sova och gååå
upp riktigt tidigt men nej det sket sig med eftersom jag hade slängt väck mobilen..
Fluff ringde och väckte mig vid nio och kom med frulle. Niceeeee..
Färdig med arbetet, inskickat och klaaart.
Skola om en stund, jag är pepp idag alltså!
Mums på livet.
Mums,
mums,
mums,

Och brooe tycker att jag är grym.
Som sagt just tooo read;
Emilia är ute på andra äventyr och så. Behöver väl inte säga så mkt mer om det...
Haha. Du har mååånga järn i elden du Broe. Du är förbannat grym!

Håller väl elden VARM typ såhär inför juuulen.
Och just nu älskar jag december.
SÅ JÄÄÄVLA MYS.

Lite fest i helgen och så för Chrisse.. :)



Happyhappyhappy.

I just cant get enoooough..
Give me sooome more.
SÅ GER JAG DIG HELA UNDERBARA JAAAG.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Varför vill du ha nyår redan imon? :p

Klart du är grym, grymmast t.o.m. <3 och sååå

2008-12-04 @ 11:38:07
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0