I want to play a game with you hun.

OHyess jag har gått upp 3 kg, fina kg i rent fett!
Lagt sig finfint runt magen!
OHYESS..
Ska droppa i mig lite glöggis nu.
Och ikväll ska vi göra det vi är bäst på med rooosa kaninöron.
Ohmaan, den som ser mig tonight kommer förstå.
Alla gånger om.
Kramats med mamma, mmm mummaaa...
Allt för mig..
Min mage sväller still...
Har så mycket godis, vad ska jag göra?



ÅÅÅH, min crazy happiness snackade jag med igår ju!
Vi hade ett fint hoooked up föörra hösten.
Mumma, happy gjorde han mig då.
Så att jag blir happy på tanken.
Well.. Mina tankar snurrar in på dig ofta speeciellt igår.
Fin dude.
Störd dude.
Gillar't.

Jag passar vid alla spel en lång tid framöver tror jag nu faktiskt.
Hade ju en fin sista 2008, yaaam..
Och första 2009, dont know, dont care.
Men absolut inte för någon som mitt hjerta slog extra för iaf.
Utan mer tidsfördriv nu på senaste.
Vi gillar de.
Äsch för jag orkar inte bry mig.
Men iaaf.
Vill du spela ett spel med mig igen så ställer jag upp.
Fast idag, passar vi.
PASS.


Kommentarer
Postat av: vladde

söt du eeee... kul det var idag! det var sjukt trevlig oc du har världens mysigaste släkt asså. Hälsa alla så gott från mig nästa gång du ser dom! kommer snart till dig och då e det kaninöronen som gäller.. hahahah ska bli fett kul.... sweeeeeet!!

och till nakfyllemannen imorgon säger vi fuck a duck till!!

2008-12-25 @ 17:40:21
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Broe from another hoe <3

2008-12-25 @ 22:15:38
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0