Like a virgin

Sliten är nog bara förnamnet på vad jag är just nu.
Efter 3 dagars festande och 4 dagars drickande finns de nog inget annat ord som kan beskriva det bättre liksom.
VAD HÄNDE DÄR? Är det sommar? NEJ, men de är ett roligt folk man umgås med liksom!

JA, kvällen började med juuulskyltning a la mys. Och Lisa var sliten till tusen efter ca en timmes sömn.
Och när jag tog mitt pick och pack för att dra hem vid halvsju på kvällen var tanken att jag skulle PLUGGA.
Men NEJ, Lisa och Amie kom hem till mig en halvtimme senare och frågade föööörsiktigt om jag skulle med ut, och vips så var jag uppe på två röda, gjorde oss iordning haffade med oss some alkohol och drog till Lisa.
Så där var vi typ sex pers som förfestade och så SJUKT kul. Så jävla kul att umgås med en massa människor som är så jävla happy hela tiden även om DET var JAG som blev utsedd till det största HAPPYFACET ever.
Jag var nöjd.
Alkoholen flööödade.
Så vi drog till Mårtenson där de hade karaoke och vem ställer inte upp OM inte Talle och Chris.
Skrattade fan nästan på oss. Så jävla KLOCKRENT.
OCH IAAF. En grej hände och jag och Amie skulle snacka.
Så hon står typ en meter framför mig och säger;
EMILIA, JAG RINGER DIG NU.
HAHAHAHAHA, nööödvändigt liksooom.
Ramlade hem och direkt ramlade jag ner på golvet för att leta efter Razz jävla matskål.
Så där kröp jag runt i hela lägenheten och hittade jag den? NEJ, jo senare typ.
Sen var vi tvungna att kolla på knappnytt och svenssonsvensson.
SJUKT KUL.

SEN hade jag väärldens sjukaste dröm inatt förövrigt där jag drömde att Razz egentligen ville mörda mig.
Så när jag vaknade låg hon på mig och jag fick värsta flippen att hon väntade på sitt drag liksom.
Så jag puttade ner henne från mig, hon blev sur och bet mig och då visste jag typ att min dröm var sann.
ÖÖÖHM, SEN VAKNADE JAG och tänkte att jag var så jääävla störd.


Får ju bjuda på en pic när Grabbarna gruuus fiiiixar dealen liksom.



Och jag köööörde även Lisas grej; It was only a kiss.
Mums. :)



Kommentarer
Postat av: Petra

okej..emilia..här kommer en kommentar...söööök hjälp!!!ne skoja bara älskling!för även de mörkaste dagarna så får du mig att asGARVA HELA TIDEN med dina sjuka ideer;)!!!mitt egna lilla leende!<3<33<3<3<3

2008-12-01 @ 11:38:24
Postat av: Lisa

Jag bara ÄLSKAR det. Och jag bara ÄLSKAR oss. <3

2008-12-01 @ 12:17:15
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/
Postat av: Lisa

Btw. Jag bara ÄLSKAR "It was only a kiss" också. Bästa uttrycket ever möjligen HAHA.

Karaoken lät fucked up hahaha. Men det va kuuul igår :D

2008-12-01 @ 12:35:22
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0