Nemen :)

9:39pm Gisela

stefan tycker jag ska anmäla mig haha


9:39pm Emilia

HAHAHAHAHAHAHA

GÖR DET!!!!!!!!!!


9:40pm Gisela

nej man vill ju inte verka desperat eller iaf inte visa de för hela tyskland haha


9:40pm Emilia

HAHAH. fatta hur KUL du hade haft där eller!


9:40pm Emilia

du med en massa kossor och grisar

och lite friska ägg


9:40pm Gisela

mm a bönder som ger höner orgasmer


9:40pm Emilia

aweeesome


9:40pm Gisela

hur ÄCKLIGT är inte de


9:41pm Emilia

HAHAHAHAH då vet du vad du har att vänta i sängen sen ;);)

PRIMA JU!!!


9:41pm Gisela

mm " SAHÄR brukar jag göra med mina hönor, hoppas de funkar"

ba a kul

HAHAHAHAHA JAG DÖÖÖR.


Jag hörde att du ville komma tillbaka.
Och frågan är till vad?
Du lämnade mig mer komplicerad än förut.
Och du tror att det är tid som fixar det.
Tid kommer fixa det, det är fixat.
Men det finns inget att komma tillbaka till.
No feelings at all.
Jag har saknad efter annat nu.
Som att försöka få mig själv lättare trots att jag är ganska svår.
Jag vet inte om det är värt att försöka bryta ner den grejen.
Men jag vet om att den som lyckas, kommer ju också få hela mig.
Allt och lite till.
Som dethär med ärlighet,trohet.
Allt.
Men jag tror att jag är för svår.
You can't break me.


Kommentarer
Postat av: Gisela

heeeeeelt stört. Men a vem vet? Vi kanske tänder pa samma sak som hönor. Jag menar jag har iaf aldrig testat och jag hoppas INNERLIGT att du inte heller har gjort det. Även om det INTE skulle förvana mig ;) HAHAHAHAH

2008-12-09 @ 13:27:26
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: Emilia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA... hur störd är du? KLART jag HAR testat hönversionen, not. URK, den dagen jag gör de ska du få veta det och det kommer typ stå såhär; Jag är väldigt ledsen att behöva meddela att hönversionen på sex funkar inte. Jag önskar med hela mitt hjärta att jag aldrig hade testat för hönan sitter fortfarande kvar. HAHAHAHAHAHHA

2008-12-09 @ 13:57:01
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Gisela

MEEEEEEEEEEEN orka ha en höna fast DÄR. Nejtack. Men de kan va var nya sexuppfinning efter twoshots. hahahah

2008-12-09 @ 17:36:46
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0