Razz

Ååååååh, det ringer på dörren och utanför står Chrisse med min bebis.
Jag stod och hoppade upp och ner med världens största leende som värsta lilla ungen på julafton som har haft världens bästa dag. ÅÅÅH, jag har saknat sönder efter henne, längtat efter henne.
Så nu är min lilla bebis hemma, och nu ska vi plugga.
Jag känner mig helt plötsligt hel och alldeles lugn, nu vaknar jag inte själv och nu är det alltid någon som möter mig i dörren när jag kommer hem. Det är lycka, min lilla kissebebis är lycka.
Nu måste jag dock fixa en annan kattunge för hur ska jag kunna släppa henne igen? NOWAY IN HELL.



Lilla Razz ca 4 veckor gammal, nu är tjockisen 9 veckor gammal. :)

Har haft en mysdag med en massa mys hos Kajsa den fejkade bimbon som fyllde år idag.
Fin tjej det dära :) Massa mys imorn med, jatack!
Sen kom Broe, och vi hade massa mys med levande ljus och massa deeptalk.. Inte ofta som vi har de eftersom vi oftast ligger och garvar sönder på golvet..
Sen ikväll åker några fina grabbar till kallare breddgrader. Ni kommer saknas.. En massa.

Nu kom Razzi och la sig tillrätta.. MYS..
Jag är happy! :)

Kommentarer
Postat av: Loiisan

hej din fan, ja hatar din clown;P

2008-12-10 @ 00:42:03
URL: http://loiisans.blogg.se/
Postat av: Marcus Antunes

galet søt liten kisse,vill ha!! undra om den ær gosig:D

2008-12-17 @ 12:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0