She broke his heart, javisst!

Det var någon som viskade och sa att det var utgång igår, en rejäl sådan. En opepp Emilia ville första bara hem för att gosa soffan med mamma, men icke. På med lite kläder, på med smink oh fixfix av håret för att sedan dra till Broe, där det var förfest sa någon? Jo men visst förfest it was. Fylla it was. Happy var jag, speciellt efter alla fina julklappar som både Broe och Vladde hade kokat ihop, så extremt happy var jag. Jag är så lätt att göra så superglad.

Jo men fylla var de ja.
Extrem fylla.
Alkoholen rann ner.
Sen kom de fram att denna dräggfyllan var ett faktum.
Ut drog vi till självaste B&B, vilket är ett place som jag inte alls gillar.. Men aa.
Broe ville så gärna, tog typ tills idag innan jag fattade varför for real.
Men det var sött!
Träffade massvis av roliga människor och fick världens sötaste och konstigaste kommentar;
Emilia, du har alltid varit söt, men nu har du fått de där lilla extra och inte för att låta konstig nu men du liknar din bror bara mer och mer för varje dag som går och det är en bra sak.
Och ja det var en DUDE som sa det. BROES lillebror. Sött var de. Skrattade gjorde jag. Ser jag ut som en man? Ja kanske de.. Men eftersom min bror är världens snyggaste man ever så gör de inget att vi liknar varandra. Tiiihiii!
Okej, sen hände de en massa stuff och kan inte bestämma mig för om det var bra eller dåligt.. Mer än att ångesten tickar fint i min hjärna och hjärta. Uschiifiifaan,... Anyway, min kamera gick sönder, pengar försvann och hem kom jag vid sextiden så vad hände där egentligen? Jo men kul var de att det låg en däckad Fluff hemma och jag skrattade sönder när jag fick veta att hon hade spytt hela kvällen och kom hem vid halv ett.. Haha skrattar bäst som skrattar sist säger jag bara, eftersom toan blev min bästa vän denna fina förmiddag. Längesen jag var såhär bakfull men kan ju lugnt säga att det var värt det. För sjuukt kul hade jag!

Sen fick jag ett strange telefonsamtal idag, denna person var ju riktigt arg på mig förra veckan och nu så trevlig, har du något problem? Fortsätt vara arg på mig istället. Det är lättare för dig att hata mig! Inse!


Blää, denna dagen är en sån jävla pain, vill bara försvinna ett tag. Tänkt över alla fina livsproblem. Men kom inte fram till något mer än att sömn får bli dagens medicin.




Aaa just de, min stil är; punkstil som en 14åring har.
Men jag gillar't.
Och du är störd!

Färgat fluffs hår så nu blire mys!
Mm, gillar't!
Förövrigt mina rosa kaninöron och mitt röda troll runt armen är några av mina julklappar av Broe och Vladde.
Älskar det.
Puss


Kommentarer
Postat av: vladde

mmm det var fett kul,... synd bara att ni försvann där när ni stack till bob...=( men fifan o fuck a duck på fetaste förfesten man kan ha med 3 pers --... wohooo

2008-12-26 @ 21:32:19
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sjukt kul att se dig med! Och fy fäääen vad het du var!! Hela du bara strålade!

2008-12-27 @ 00:51:49
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: Anonym

Du är INTE lik Jonathan! Haha! Han e lik Tony och du e lik din mamma. Dessutom e du 83737373 ggr snyggare än Jonathan ;) TÄNK DA VA SNYGG DU E ! haha

Saaaaa det sa. Punkt slut.

Ps. Du ser ut som en tönt i kaninöron. Ds.

2008-12-27 @ 14:13:13
Postat av: Gisela

ja och den senaste kommentaren va fr mig.

2008-12-27 @ 17:05:15
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: vladde

...... jag säger som vi brukar..... "fan va snygg du äääääär!!!"

2008-12-27 @ 20:06:31
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: Emilia

HAHAHAHAHAHAHAHA, im HOOOOOOT snyggingar ;) mina kaninöron äger gissan, du är iofs en anka men ändåå!

2008-12-27 @ 23:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0