Smilelikeyoumeanit

Okej, en liten flipp fick jag nog när jag ursinnigt skriver att jag aldrig ska bli gammal.
Historien är lång bakom det eller egentligen är den ganska kort.
Och inte för att vara gnällig men denna månaden har tagit så jävla mycket på krafterna.
Varför ska allting hända alla fina människor i min närhet?
Och varför drabbas vår familj så hårt alltid?
Räcker det inte med att vi är ganska broken som det är?

Jaja, igår färgade jag Alles hår, tre timmar innan hon blev nöjd.. :) Men finfint blev de.. Vill jag lova. Jag är prooooffs! De säger väl allt egentligen!.. Men anyway, vi tog sen Lilla G för en tripp till Hemmakväll i folkmun Videomix för inköp av massa godis och hyrde en nice film.. Så det vart film, illamående till bonde söker fru, ännu mera film. Sen höll vi koll på mina grannar, jag har en massa historier om dem och undra vad de tänker om mig. I guess I just don't want to know.. Men sen var Andre där och hejhej hemskt mycket hej, kul att se dig. Sen fortsatte vi vårt skitsnack till tre inatt. Mys, somnade gött vill jag lova. Och sen idag skrev vi en lista för 2008, ja ni vet årets höjdpunkt och lalalala.. Det roliga var att vi var tveksamma till en massa punkter utom en och det var Årets fitta.. Och vem blev vald? Jo jag.. Emilia.. Ganska kul att folk som är mina närmsta faktiskt satte in mig där, okej.. I år har jag varit en riktigt fitta mot en del.. Speciellt mot en, som verkligen inte förtjänade det. But.. Sånt som händer, lev vidare.. Jo, denna personen skickade ett kul sms till mig idag med; "Ja man behöver fan inte leta länge för att hitta världens skummaste människa, för det är fan du."  Glömde ju totalt bort att svara men du får ditt svar häröver; GÅ VIDARE.

Åh igår fick jag värsta söta saken skickad till mig från min sunshine Adam.. Så idag hade vi mys inne i stan, fixade klart våra julklappar och drack kaffe och hade de dööbra! Som jag saknat! .. Speciellt våra fyllor och övernattningar, myspyshys! ... Sen mötte jag upp Loppan och min fina mamma får att åka till sjukhuset och så och ungefär där dog min energi för dagen så nu väntar jag på Marcus och Alle för filmmys och såklart min feta BIGMAC som de ska köpa med. Love it!

       




Nobody knew how much she blamed herself..
Over and out.
Quid nunc..




Jag vill vara luft
Jag vill glömmas bort
Jag vill vara allt
Jag vill kommas ihåg

Kommentarer
Postat av: Lisa

Förstår du hur CP det är att vi inte har umgåtts på EN VECKA?! See you tonight. <3

2008-12-20 @ 09:35:06
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0