Snygga människor ...

Snygga människor finns de gott om.
FAST snygga människor som är to die foor finns de fan ont om.
TYP som den här människan.
ÖÖÖHM, MIN MCDREAMY ALLA GÅNGER OM.
Och ska man gå efter utseende så finns de FAN ingen som kan klå honom.
HERREGUD, gemig GEMIG.
Folk säger att jag är kräsen och jaa de är jag nog.
KOLLA PÅ HONOM.
mums





Verkligen man faller föör badboys inget snack om saken.
MEN jag har dock fått nog av såkallade baadboys speciellt när badboy ytan
förvandlas och ger en person som är totally different. not like..
Men han här, VAAAAAAAAD SOM HELST hade jag gjort för att vakna upp brevid honom imoooorn. TOMTEN; jag har varit så sjuukt snäll iår. KOM IHÅG DE.

Annars har jag haft en finfin dag, julklapparna är TYP klara, fettlamt med det men aa tackbrahejtyp. Sen har man haft mooovié night och tacka GUD för björnbröder, skrattar sönder varje gång. KAN bero på att man kollar den med ALLE liksom ;) Amie fattade noll och fettade sig som vanligt, mhm bra tack och såå.

JO; skickade ju ut ett; Jag saknar dig sms ikväll IGEN till typ 20 pers.
SJUKT KUL när jag gör så.
Sötaste svaret var dock från mamma;
Saknar dig med. Här finns gott om choklad.
JATACK hon vet vad hon ska säga för att locka hem mig.

ÄLSKAR'T

Kommentarer
Postat av: Lisa

HÖGA sättpotential på honom jaaa!

Jag fick inget sakna-sms =/ ;) Men jag saknar diiig! <3

2008-12-16 @ 08:05:44
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/
Postat av: Emilia

Saknar dig meeed <3<3<3<3

2008-12-16 @ 08:31:11
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: A

HAHA, vet du vad jag ser? .. de är grönt..

palla att han är såååå heet så hjärtat smälter!!! =)

får faan se den snart igeeen!

ses sen älsk. PUSS

2008-12-17 @ 14:01:43
URL: http://alexandraovik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0