Sven Limpa, din sanna vän!

TRASHTRASHTRASH, äckligafula WHITETRASH. TRASH så det bara skriker om det.
Jag säger som min kära mamma sa för två år sedan.
Vad hon sa exakt tänker jag inte yttra, but still.

Väckte som sagt min kära alleballebananskal idag, och hon vart fan REDAN uppe, jag som är van vid hennes sömniga röst varje morgon. Och alla morgnar tar vi en kaffe ihop. JA ÖVER TELEFON. Inte mitt fel att hon bor en miljon mil ifrån mig.. :) MEN idag, då var hon pigg och sjöng fram; I ÅR MÅSTE VI HA ETT TEMA PÅ VÅRA JULKLAPPAR TILL VARANDRA. Jag som endast sov tre timmar inatt vart nog inte för pigg på idén.. Men iaaf. Så jag antar att du har ett tema eftersom du kom på idén men icke, hon skulle in och köpa min julklapp och sen skulle hon säga TEMA.. HAHAHAH.. Alltid lika kul morgonsnack med miiin pääärla, som förörvigt frös sönder för i Oslo är det snö. Och här är det GRÅTT. Som allt annat..

SEN KOM KAJ MED BLOMMOR TILL MIG, lyste upp min daag bara sådära..
Och det var jaag som gjorde knäck och det var jaaag som är så skillad som stod för maten, men sjukt mys med sällskap och skratt sen drog vi vidare för att slänga i oss några hundra lussebullar bara sådär.. mumma :)



Drooog vidare till BROE där vi satt och asgarva till Bert, FIFAAAN vad det är kul eller! SVEN LIMPA, DIN SANNA VÄÄÄN.. Nu ska jag leta upp ett klipp pååå yoooutube så ni får något att garva åååt. :)

Blev en jääävla låtgrej men fan sååå gooo :)




Till T mitt cpbarn;
Du är så jääävla störd i huvet cpunge!

Jag droooooppaaar...


JAJA, blev ju utmanad och skiit...

Jag har blivit utmanad utav Loppan
Reglerna är: · Skriv vem som har utmanat dig. Skriv ner 6 stycken saker som gör dig lycklig.
Publicera reglerna och utmana 5 stycken. Lämna en kommentar till de som du har utmanat
och låt de veta att de har blivit utmanade.

1. Min familj som förövrigt är de viktigaste i hela vida världen speciellt min skillade mamma :)
2. Alla mina vänner som får de mörkaste dagar så ljusa
3. Razz min egna lilla kisse
4. Spontana saker, spontana människor som är halvt störda
5. Soooommar
6. Alla oovan

Tänker inte utmana någon, så PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så mycket Whitetrash som det kan bli! Där kan man veeerkligen snacka om att byta ner sig...



Sven Limpa är KUNG! Nej, Bert är KUNGEN!

<3

2008-12-11 @ 08:16:42
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/
Postat av: Loiisan

det är finnemang med mej o operationen gick bra med;D själv då:D?

puss

2008-12-11 @ 22:35:17
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0