"OKEJ"

Guuud vad jag har älskat denna dagen.
Allt med dagen.
Totally everything :)
Skällde dock ut någon idag eller njae, skällde och skällde gjorde jag väl inte.
Men jag fick nog.
Sa precis vad jag tyckte och tänkte, vilket ibland kan vara ganska hårt när jag kommer igång.
But still, det är för att jag bryr mig.

Och personen i fråga fick sig nog en tankeställare speciellt när jag kläckte en kommentar som denna;
Jag vet om att du inte vågar sätta dig upp mot mig för jag vet om att du vet att det skulle ta hus i helvete om du skulle bete dig såsom du gör mot andra människor mot mig. Man måste förtjäna någons respekt och du har inte min och kommer inte få den på ett bra tag, inte innan du lär dig hur man gör för att förtjäna någons respekt. Man slår sig inte till respekt speciellt inte dem som redan är rädda för dig. För du får ingen respekt även om du kallar det för respekt utan du får hat.
Ibland är jag så jävla grym.
Fiiifan. mumma..

Och jag har varit och myst med Alleballe bananskal, mums ;)
Och så fick jag min present av herr Hedberg.
Det är så kul att trots att han är en miljon mil från mig så gör han mig gladast och det
jag fick utav honom är så jävla fint.
Och för att återgå till dig Vladimir Hedberg så räcker det inte att jag säger att jag älskar dig över allt annat. För de orden räcker inte till för hur mycket jag verkligen älskar dig, värdesätter varje steg du tar. Jag önskar att jag kunde ge dig hela världen men allt jag kan ge dig är mig. Och jag vet om att det räcker mer än väl för dig.
För i dina ögon är jag världens bästa. Och det är precis därför jag aldrig har något emot att ringa dig att gråta,skratta och bara säga allt till. Jag kommer ihåg när jag såg dig allra första gången då var jag i en bil med Malin och hon stannade och snackade med dig om allt möjligt och allt jag kunde se var ditt leende och hur det smittade av sig bara sådär. Jag var helt upprymd efter de och bara sa en massa som; Vem var det?  Jag ska ha honom, för i mina ögon var du helt seriöst den snyggaste människan som fanns. På ca fem minuter hade ditt leende fått mig att tappa allt. Dagen efter vart vi på Liseberg och sen dess har det varit du och jag. Ett VI. Och det tog seriöst inte lång tid innan du fick en stor plats i mitt hjärta och på ca några timmar hade du min livshistoria i ditt huvud och jag hade din.  Du vände alla min dåliga sidor och svagpunkter till bra saker. Du älskade mig trots mitt kaos, mitt broken sinne, för det är nog just det som du älskar. Jag kan go on forever. Men en sak ska du veta.. Jag älskar dig och jag älskar att du älskar mig tillbaka.

Nu ska jag sova med ett fint leende på mina läppar för det första jag kommer se när jag vaknar imorn är min present från Vladde plus att jag vet att imorn kommer jag ha världens bästa dag.
ÄLSKAR'T!!!





Kommentarer
Postat av: vladde

Ja du ær lætt den finaste i værlden. Och som du skrev så vet du att jag ælskar dig så jævla mycket att jag lætt skulle gøra allt før dig. Stackars min næsta flickvænn asså. Men vem behøver en flickvænn nær jag har dig? (dessutom vill jag inte riskera att vara tillsammans med någon nær jag blir 30, før då blir det lite svårt før oss o gifta oss.)

Åh du kommer ihåg då vi sågs nær jag skulle hælsa på Malin? hehe det trodde jag inte..=)

Och på tal om mitt leende så var det ditt skratt som gjorde att jag log hela tiden, vi smittade varandra kan man sæga..=)

Længtar till lørdag nu asså! Och om du tyckte at jag kramade dig hårt sist du kom hit till Oslo så kommer detta vara ænnu hårdare. finns inte ord før hur mycket jag saknar dig just i detta nu!...



sen en sak till... vad har vi sagt om att skriva gulliga saker? Du vet hur det e såhær innan jul o så... det blev lite fuktiga puppy øgon hær ja..

DU ÆR BÆSTASTEST I HELA VÆRLDEN! och om någon sæger nått annat så e det bara att sæga att "NÆÆ vladde sa faktiskt att jag e bæst å då e jag det" sen kan du gærna ræcka ut tungan med så blir det bra.

ses på lørdag frugan..=)

2008-12-15 @ 11:32:16
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0