Poss

Jag frågar; Vadfaan ska jag skriva idag?
A kontrar; Skriv inget deppigt nu utan något kul de är ju ändå snart jul.. Du kan ju typ ha de som rubrik.
Skaffa dig en egen blooogg!! ÅH just de hon har ju en; Fluffy bara till att klicka på namnet!

MHM....
ÅÅH just de, min dröm inatt var skum! Såg hela mitt liv och jag såg mig själv fast på avstånd.
Så korkad man har varit i sina dagar och naiv. Men sen ändrade jag typ på slutet i min dröm så
jag vaknade ganska nöjd iaf. MEN de jag vill komma fram till är att allt gammalt är gammalt.
Och inget man vill gå tillbaka till.
FACE IT, vi vill ändå inte ha varandra.

Mitt hår är så rrött, jag spyr på de..
MÅR ILLA..
Nej men de är fint.

IN THIS MOMENT OF WEAKNESS skaffade jag mig en ny förebild; Stisse!

Jo en sak jag blev smått lack över i min dröm var att någon sa att jag var svår.
Så definiera ordet svår.
Vad är svår?
Eller så är det kanske bara så att jag väljer att inte öppna mig för dig?
För att du är så otydlig i vilket fall?
Och nu snackar vi om att jag är sur över en dröm.

1,2,3 så var det släppt ..............
Jaha, vad betyder monogaaam?
GOOOOOOOOOOOGLA DET.
FU


Kommentarer
Postat av: louise

jooo helgen, vetifan ska ti tobbes farmor.

själv då?

fan va ja e dålig på att svara på frågorna märker ja:P haha märker dom senare :D haha.

jaa svart glitter, ska hitta det o köpa hem de till dej;) när hade du planerat o komma så ja vet när ja ska ta hem det;)

näej ja har inte gått någon utb. jag är självlärd:)

puss o kram=)

2008-12-18 @ 13:03:38
URL: http://loiisans.blogg.se/
Postat av: Lisa

Google är KUNG ;D Haha. <3

2008-12-18 @ 13:31:57
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0