Vem saknar du?

Jag utser mig själv till decembers klantarsle. För jävla fiiiint! Försovde mig sådär lagom mycket, ja typ 3 timmar. JUST SNYGGT.Sen när jag väl vaknar såhär 3 timmar försent som jag föresten även skyller på TALLE!!! så upp kom jag... OCH SEN vad händer? JO EMILIA LUND SAKNAR EN MASSA. Det får fan gå ut ett masssms i telefonboken nu känner jag; jag saknar dig. ANYWAY. Jag tom saknar BROE, och henne träffade jag IGÅR. HELT SJUKT. Jag saknar allt. ÖHM, så för att avsluta denna skiten langar jag upp bilder på personer som jag liksom saknar på de ena eller de andra sättet.

 Alle och Jimmy

 Miss piggy

 Json

 Chrisse

 Jolle

 Vladde.. Min bästa ever!

 Min Razz.. Helt sjukt vad tomt det är utan dig..

 Gisela aka Ankan..

JA NU SKA JAG NOG SLUTA. För detta är bara en liten del av allt folk jag saknar idag. SÅ JÄVLA LAAAAAME JAG ÄR..
STORT GRATTIS TILL SÖTIS KAJSA SOM IDAG FYLLER ÅR!!! :):)

PUSS OCH SÅ.

Kommentarer
Postat av: födelsedagsbarnet

ååh där nere fick jag ju vara med snygging :D. men vadå har du lämnat bort katten din :(?

2008-12-09 @ 12:12:20
URL: http://kjal.blogg.se/
Postat av: Emilia

Men grattis födelsedagsbarnet :D:D:D.. Ja... present och så fast hon kommer hem ikväll :D ses sen snygging!

2008-12-09 @ 13:52:52
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: T

Fan vad alla ska skylla allt på mig... suck

2008-12-09 @ 18:20:35
Postat av: Miss Piggy

Saaaknar dig också min busa!! vet du, fick veta idag, kommer hem o kramar dig på fredag .. eller njaa, kommer på lördag morgon 04.30. Kommer du då eller? haha :D Kärlek

2008-12-09 @ 18:50:59
URL: http://alexandraovik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0