Why are you doing this?

Okej för det första:
JAG VAR SÅÅÅ NÄRA ATT BLI ÖVERKÖRD AV BUSS 318 IDAG, bussjävel, du ser väl att jag står där helt förvirrad mitt i gatan?? NEEEEEEEERD för busschaufförer!
OKEJ..
ÅKTE skridskoor, eller njaee.. Vladde åkte mest och hans söta isprinsessa! :)
Sen kom de iaf de här med typ; Palla att det regnar.
Det var bara till att springa utav bara helvete..
Skämtåsidoo..

KUL OCH SÅ..
Hookade med V,L,A,V och alla inköp av julklappar blev klara.. NEJ.. de blev dem inte. nej..
KUL..
MEN alla mina töntiga julrim är klara, eftersom jag sprang runt med penna och papper hela dagen så ploppade de upp en jävla massa meningar i huvet och då var de bara att skriva ner sådärafint! OHYESS.. maaan i like as hell...

OCH sen, ja vad hände SEN?
MISSLYCKAT JÄÄÄVLA FUCKING SKIT FÖRSÖK till att färga håret!
Fluff blev not nice..
Mitt blev disaster!
USCH..
Ny färg imorn jappjappjappjappjappjapp..

AAA JUST DE.
Vi glodde ju skräckis ikväll IGEN.. AAAAAAAAAAAAAH
CREEEPY SHIT.
Vaaaaaarför glor man på de?
MEN jag kröp in hos Vladde.
Så jag var safe!
Fått värsta fina paket av han står typ;
God jul min älskade fruga!
MHM :)
GLADIS :)

PALLA skriva blogg och såå.
Mest för att jag ska komma ihåg vad jag gör och inte gör..
Okej.
Typ.
Nu.
Blir.
Det.
Slut.
Not.
YEYEYE,... då får man sin nya mobil imorn.
FINA GREJER.

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: vladde

hehe jadu frugan det var kul och se skräckis med dig. annars e det inte kul o se det med folk som inte blir rädda. ses imorgon sötaste..=)

2008-12-23 @ 02:41:02
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0