yes you doo! :)

För det första;
Anniina; Den bilden är tagen när vi hade vår dräggfylla i Stockholm förra sommaren.
FÖRJÄVLA fint och du är saknad som få!
Marcus; Hon är döömys bara komma och testa :)

Har som sagt varit hemma hos min kära far idag och kära Kajsa färgade mitt hår, FÖRJÄVLIGT. Blev färgkrig utav bara helvete vilket resulterades i en röd näsa, rött handavtryck i pannan men man är ju inte den som är den. DET KLÄR MIG :) Nej fiiifan, det är inte förjävla fint alltså.. Men iaf. Man är ju inte den som är deeeen!

Sen viskade en fågel i mitt öra att Miss piggy hookade up med en av mina grannar så bara för att jävlas ringde jag henne två gånger innan hon svarade och jag typ skrattar ut; nii haaar sex. Hon bara; neee.. JOOOO de har ni vafan gör ni annars? ANYWAY tvingade henne att träffa mig och så för att visa mitt hår. Hon skrattade, ILLA.. MEN still.. Jag är en förstående människa :)

Jag har faktiskt LITE funderingar på att dra upp till Oslo ett par dagar om ett dag mest för att träffa en sjukt fin människa.. Hahaha.. njaee.. Mest rolig är han..

Föresten det finns typ en oskriven regel att man inte ska hooka med någon man har ett förflutet med, hur många följer den? Jag är ganska duktig, typ ibland. Om det inte visar sig att den personen är very special och man egentligen bara  vill hooka för gamla minnens skull. Det är kul ändåå.. Men nej.. Finns en anledning att det är över och det kommer ju alltid i fatt en i vilket fall. Kul så länge de varar iaaaf. Juuuust...precis. punkt. Fast nee.. Jag har slutat spela. "Men det viktigaste är ju inte att delta, det är att vinna"

Tvätten kallar..
KUL
Vuxen och så.
Meningsfullt.
Tvätta.
Rent.
Ja.
Nej.
Usch.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag saknar dig! Känns som jag inte har träffat dig på lääänge, typ 4 dagar ;D BroesBeforeHoes <3

2008-12-17 @ 22:38:06
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/
Postat av: Anniina

I know Emilia!

Och den är hemskt ful på mig...

Saknar dig med, vill bara få ur mig allt nu...

2008-12-18 @ 10:03:49
URL: http://anniina.blogg.se/
Postat av: louise

jaa du kommer nog på nåt jätte bra:) svart glitter kanske:)?

puss

2008-12-18 @ 12:40:53
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0