Magiskt?

Lillan fyllde stor tjej igår, och det firades med en överraskningsfest som hon förövrigt höll på att svimma utav. Det var så looovely! Hela hennes familj var lovely!

Sen är jag ganska nöjd över att jag är ledig idag och tar en heldag med Kajjan och att jag har två dagar kvar att jobba och att hela vårt lovely crew är samlat på fredag, då den ena kickoffen avlöser den andra.

Sen är jag sjukt nöjd över att jag fick kramas med Ågge igår och att jag fick somna i världens mysigaste famn.

Sen är ju nöjd över att pengarna på något sätt rullar ganska fint, att jag ska hänga med min bror, att min mamma är den bästa, att nollningen kickar igång, att vi åker till turkiet och att de vänner jag har är de bästa. De som är ute ur mitt liv är det av en anledning. Och sen att jag har världens finaste pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0