Utan dina andetag

Ni kallar det missförstånd, jag kallar det lögner.
Lögnare.
Man kan inte lita på någon.
Mänskligheten kan dra åt helvete.

Jag har lärt mig mycket denna helgen.
Folk som är falska, folk som jag trodde var mina bästa vänner inte är det längre.

Jag tänker endast lägga min energi på de människor som förstår innebörden med att
lögner är det värsta som finns. Och i det facket kan jag endast lägga min mamma.
Tänk att det krävs år av besvikelser, svek, skratt, tårar, blod för att både hon och jag
skulle inse hur viktigt det är med tillit och ärlighet.

"Ärlighet varar längst, även om ärlighet gör att personen försvinner"
Jag tror på ärlighet.
Har alltid gjort.



Jag älskar dig mer än någon annan.





Min fina kärlek







Får inte glömma bort grabbarna grus två hus bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0