Can you save us?

Because I can't...

Smart att jag är full, smart att jag försökte dricka bort min tankeverksamhet. Smart att jag vill vara full dygnet runt hela sommaren. Smart att jag inte kan det. SMART ATT JAG ÄR LEDSEN. SMART, framförallt SMAAAAAAART.
Smart att alla hatar dig åt mig, SMART att jag tappar kontrollen. JÄTTESMART verkligen att Vladde åker hem idag. SKITSMART ATT JAG INTE KAN ANDAS. SKIT SMART VERKLIGEN.



Now you'll never see what you've done to me.
You can take back your memories.
They're no good to me.
And here's all your lies.
You can look me in the eyes,
with the sad, sad look that you wear so well.
When you see my face, hope it gives you hell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0