Here is the truth about the truth; It hurts.. So we lie

Kan börja med att informera att de sura patroner som är gula smakar skit och det är salta patroner man egentligen ska äta och om man tvunget ska äta sura, så välj röda. Alltid ett säkert kort när det gäller smaken. Som givetvis också är som baken. 

Just nu sitter jag och beundrar mina nya blåmärken och rivmärken som uppkommit efter veckans arbete. Också den smarthet som jag förlorade på vägen. Sen sitter jag och tänker på hur vi betedde oss när vi vart på Maxi igår. Hmm... Sen undrar jag var sommaren är när jag är ledig? Och varför solen inte kan skina så jag kan få bli brun. (Det bästa med att sola är att blåmärkena inte ser lika förjävliga ut med bruna ben) Sen önskar jag att det var mitten av juli nu så jag hade kunnat få se om jag kommer få flytta eller inte? JAG VILL FLYTTA NU. Sen bara FÖR ATT så tänker jag rada upp några punkter;



  • Måste sluta äta sura patroner - de är äckliga
  • BÖR genast sluta lyssna på little girl om min psykiska hälsa ska hålla sig på topp
  • Funderar seriöst på att bojkotta sjukt mycket med Halmstad och fylla i sommar
  • Och funderar sen vidare på att ta tag i det igen när det är mitten av augusti
  • VLADO KOMMER HEM OM CA 19 TIMMAR
  • Och JAG är lyckligast!

Bara för att jag älskar att dela med mig så ska ni givetvis få ta del av Little girl;

 



The traces of blood always follow you home, like the mascara tears from your getaway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0