I love the way you lie

Sekunderna går över till minuter, minuter går över till timmar och timmar går över till dygn. HELVETE vad tiden går fort. OCH JAG ÄLSKAR DET. Förutom att jag inte riktigt hinner med att njuta varje minut - what the hell? :)

Veckan kommer flyga förbi, helgen kommer komma och VLADO som jag inte fått krama på 4 månader kommer få vara i min famn igen och jag kommer aldrig någonsin släppa iväg honom IGEN!!!!!!!!!! JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA NÖJD. Hur många gånger jag än säger det så fattar jag nog inte - JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄÄVLA NÖÖÖÖJD.

Jobb hit och jobb dit, älskar det! Lika bra att få det sagt nu för när jag skriver om det om ca 2 veckor lär jag spy på att gå upp tidigt varje dag - but stiiiill - HON ÄR NÖJD.

Så frågan är; Ska man dra på chillsemester med brudarna i höst eller ska jag dra till USA?! Nackdelen med USA är att jag vill stanna. Får väl hooka med en amerikanare - blir nog en lätt deal. YEPP!!!!



Ps/ Varför får jag ALLTID en miljon nya blåmärken när jag varit full?
Ps// Varför ser de ut som ränder över mina ben?
Ps/// Vad fan gör jag på fyllan?
Ps//// Jag är så jääävla hungrig
Ps///// JAG ORKAR INTE LAGA MAT
Ps///// Jag skiter i alla PS nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0