Inside your restless soul your heart is dying

Bara för att vi också tog studenten, fast för 3 låååånga år sedan;



Det är andras tur nu, och nästa år ska lill Loppis göra det. FAN SÅ OTROLIGT!!! ..

Imorgon tar väääärldens snyggaste bror examen, och sen flyr han fältet upp till Stockholm, när är det min tur att bli färdig?! KOMMER JAG FÅ KOMMA TILL MITT ÄLSKADE GÖTEBORG ELLER INTE?!

För 3 år sedan, jag tog studenten. Jag hade det kaos med att försöka släppa min kärlek samtidigt som jag skulle försöka lösa det triangeldrama jag hade under den dagen. Hur jag löste det? Kommer inte ihåg mer än att jag var så SJUKT full, och det löste sig säkert genom det liksom.

Men idag, 3 år senare, spökar han fortfarande i min hjärna. Min hjärna tvingar mig att jämföra saker, det jag en gång saknade och det som en gång försvann. Jag bara undrar, kommer jag någonsin bli lika kär igen? Kommer jag någonsin kunna älska någon så mycket som jag en gång älskade honom?


It doesn't hurt me.
You want to feel how it feels?
You want to know that it doesn't hurt me?
You want to hear about the deal that I'm making?
You, be running up that hill
You and me, be running up that hill

And if I only could,
I'd make a deal with God,
And I'd get him to swap our places,
Be running up that road,
Be running up that hill,
Be running up that building.
If I only could, oh...

You don't want to hurt me,
But see how deep the bullet lies.

Unaware I'm tearing you asunder.
There is thunder in our hearts, baby

Is there so much hate for the ones we love?
Tell me, we both matter, don't we?


Och naglarna pryder jag i svart nagellack, allt för min sinnestämning just nu...

LEV VÄL OCH LEV LYCKLIGT.
Hej och hååå, från en deppig FEL

Kommentarer
Postat av: Gisela

Tre jävligt lååånga år sen ja.



Emilia, den idioten. Såg honom på arlanda i vintras och jag får fortfarande en stor lust att gå fram och slå ner honom. Kommer aldrig bli av med det hatet jag har mot honom.



Annars, hoppas jag allt är bra med dig!

2010-06-13 @ 16:25:53
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0