When it's time

HERREKRISTUS VILKEN JÄÄÄÄÄVLA HEEELG!!! Kommer aldrig kunna berätta vad fan som hände eller hur det gick till, om jag var där och vilka som var med mig, eller hur vi kom hem, eller hur vi mådde. Men fy i helvete vad vi firade in sommarlovet och avslutade skolan på det bästa sätt som man kan tänka sig..!!!!


  • Fick rivsår över hela benen pga vi cyklade in i en taggbuske
  • Blev skitfulla och skulle dansa skiten ur alla?!
  • Vurpade rakt in i blomsterbuske och landade på asfalten? Vi hade iaf blommor i håret och skrapsår och blåmärken över benen
  • Vurpade på dansgolvet?
  • Blev även kär där inne
  • Betedde mig som ett SVIN men har förstående människor som tycker om mig ändå
  • SOV 2 timmar
  • Skakade oss igenom hela resan till GBG
  • Somnade på resturangen
  • BLEV ASFULLA IGEN
  • Och har minnesluckor från första halvan av Konserten
  • MISSADE dock INGET från GREEN DAY
  • BLEV ASKÄÄÄÄÄRA
  • Blev aaaasbakfull IGEN
  • BLEV förlåten av mina käära
  • DROG hem från GBG för att åka upp dagen efter IGEN

SUMMERING kommer fan i bilder;




OKEJ, jag orkar inte lägga upp fler alltså. Nu drar jag till Maskos för att glo skräckfilm. Lagom smart när man ska jobba imorn, men vad gör man inte ;)

PUSS FRÅN VÄRLDENS BÄÄÄÄSTA FEL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0