Dubiduuuu!

Tillbaka för en snabb visit.
Bara för att skriva ner att jag har pluggat konstant sen efter min date med Gisse igår!
Så jag har ALLTSÅ studerat TROTS min baksmälla - som nära tog livet av mig.
Det är fan strongt!

Imorgon langar vi en fin roadtrip, pengar ska spenderas, ångest ska lindras, skratt ska framkallas och rättvisa skipas!
Fick ett halvskumt mail idag. Ungefär att ingenting skulle bli detsamma igen för att jag hade förändrats. Antagligen till det sämre, men personen i fråga sa det aldrig?! Well, langade tillbaka ett finfint svar att det enda som skulle kunna ha förändrats var eventuellt min hårfärg och inte mitt sätt att vara. (kanske en notis att jag pussas för mycket men det hör inte riktigt hit).

Sugen på alkohol igen faktiskt, så kör en utgång på onsdag för att sedan sitta fast med opponeringar hela torsdag, och då menar jag verkligen HELA torsdagen.. Whatever.


Dagen till ära; Jag och GIISGAY


Kommentarer
Postat av: vladde

Saknar dig min älskis!

2010-11-04 @ 02:04:05
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0