I'm not the type of girl you need.

Igår var jag så lycklig. Sådära helt varm i hela kroppen lycklig. Vi hade en myskväll hos Maskos, med både vin och glögg och alla som jag inte har hunnit umgås med på hundra miljoner år var samlade! Jag var så lycklig. Jag åt mängder med pepparkakor och drack massvis med vin. Därav min lycka? Kom iaf på det dära med att hålla mig ifrån alkoholen är ju en världslig sak så det är lika bra att jag tvingas hantera den förlusten såatte! 

Idag har jag huvudvärk a la deluxe! Inte helfestligt faktiskt och ett svart orosmoln med tunga regndroppar hägrar över mig. Kan nog vara den fruktansvärda tentan som ska göras imorn som ligger och spökar ...

Annars så njuter jag av ett helfestligt singelliv, där triangeldraman möter triangeldraman. Denna helgen ska jag hålla mig ifrån att hångla! I'm better off on my own! (Ska bara komma ihåg det när jag är fuller också!)

Mys med Sarah ikväll, tenta imorn!




DENNA LÅTEN KICKAR ASSS!!!!





Instead of going underground, instead of calling them out
Instead of running 'cause you're still breathing
Instead of swallowing lies, instead of buried alive
Let's twist the knife 'til they can't stop bleeding
If you need a confession, I'm guilty
Let's twist the knife 'til they can't stop bleeding
Do you think I feel sorry? Forgive me
Let's twist the knife 'til they can't stop bleeding
Instead of going under ground, instead of calling them out
Let's twist the knife 'til they can't stop screaming

You could be empty, and I can be right here empty with you
Or you could be hollow, and I can be right here hollow with you
If you wanna say goodbye to everything, I could say goodbye too
I can be right here empty with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0