I've got some friends, some that I hardly know but we've had some times, I wouldn't trade for the world.

Hur ska jag kunna forma helgens händelser till ord? Hur ska jag kunna få känslan av en fantastisk helg nedskriven i ord? Det är nästintill omöjligt. Men ack, en sak är säker. Jag är så jävla kär i mitt liv. Det är grymt, så bra man faktiskt kan må ibland. Svävar på mina vackra röda moln och bara ler, för när jag lever som jag faktiskt gör just nu så är det så EMILIA LUND i ett nötskal, totally awesome. :)

Började helgen med mys med Sarah och två andra fina bruttor. Vladdis kom hem och för en gångsskull (inte ofta det inträffar) så fanns det absolut zero drama i våra liv. Vi langade en fin förfest och en totally karatefylla. Draman var ett faktum, men så sjuhelsikes kul var det också. Sådära helt crazy mega överlovely!

Vi har bara fnissat, skrattat så det bubblar i hela kroppen. Överkonsumerat alkohol, gjort dumma grejor (den ger jag dock endast till mig själv - haha), ätit för mycket. KÄRLEK säger jag bara, KÄRLEK. En annan sjukt awesome grej är att jag dra nytta av Sarahs spotifylist nu så lyssnar endast på turkmusik och blir helt varm i kropp och hjärta o sinne.



 

 Min och Sarah nya favoritlåååt! :)



Måste langa några timmars sömn nu, tjiphej!

Kommentarer
Postat av: vladde

hahahahah lovely! bästa helgen på jääävligt länge asså!!! <3

2010-11-22 @ 02:26:40
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: vladde

hahahahah lovely! bästa helgen på jääävligt länge asså!!! <3

2010-11-22 @ 02:35:35
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Håller med Vladi! Bästa helgen på länge <3

2010-11-22 @ 11:20:51
URL: http://sarahnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0