Love the way you lie (part 2)

Jag är fullt medveten om mitt onyktra tillstånd och jag är även medveten om att så fort jag säger att jag ska ta det lugnt en helg, att det påståendet aldrig är sant. Jag lever i känslostormarnas paradis. .. Tåls att medge att jag har haft en sjukligt rolig kväll, där kanske en dänga eller femton kom ut för mycket..

Det össnöar utanför mitt fönster och jag har inte hånglat ikväll! CREEED! Sarah däremot, hahahahahaha :D ..
Däremot så tänker jag på världsliga saker.. Typ.. Saker man liksom inte riktigt kan skriva ner eller ens nämna även om man så skulle vara sjukt jävla full - ungefär det tillståndet jag befinner mig i - inte ens då är det OK..

Jag är den typen av tjej som oftast inte kan beskriva mina känslor med ord - känslor till någon då vaaa.. Utan jag gör det gärna genom musik osv.. Såhär bara langar jag en låt som jag en gång skickade till someone liksom;

 




Och tänk.. Jag liksom menade ändå vartenda ord, varenda mening. Allting. Och med dessa diffusa tankar gör mig inte smart någonstans.. Så nu tänker jag sova.. För jag vet att om några timmar gryr en ny dag och jag är fullt medveten om att det jag tänker och känner just nu kommer att vara obefientligt..



Men det värsta är nog.. Att jag inte vet vem det är jag tänker på riktigt.
Jag bara önskar att dem hade varit en och samma person.

Kommentarer
Postat av: gisela

åhhh de låten e såå bra!



Kom du ihåg när vi lyssnade sönder on my own? :)

2010-11-28 @ 20:49:39
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: johanna

mina käresta. tack för igår. du gör mitt liv lättare att leva. <3

2010-11-30 @ 16:25:49
URL: http://accordingtojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0