Pain in the back, pain in the front. Some seriously paaaain :)

Precis avverkat en finfin telefondejt med min man! Han är så himlans fin att jag blir alldeles varm i själ och hjärta när jag hör hans röst. Mannen min ska komma hem för lite all in fyllor. Visst är Oslo säkert nice, men ingen kan festa som oss här hemma, det är liksom WORD på den! :)

Ja, och sen så har jag faktiskt klarat min första nyktra helg på år och dag. Det var det väl värt såhär i efterhand, men det kändes bra tungt där ett tag.. Men men skam den som ger sig. Hängde med Sarah fining och gjorde staden ändå såatte! :) Även hängt med Sariiis idag med. Loooohoooveeeelyyyyyy! :)

Annars är jag sjukt nöjd, även om en omtenta ligger som ett svart grymt moln över huvudet.. MHM.. Ska väl gå.. antar jag. HEJJA MIG! HEJJA EMILIA.. WOOOOHOOOO. Jag är så väldans sööööt :)

Äsch nu ska jag rimmelirimma! SEE YOU LAAAAAAAAAAAAAATER.

Idag har jag en "jag-saknar-min-blonda-frilla-dag" Lovely :)


Kommentarer
Postat av: gisela

fatta jag ääälskar när du uppdaterar! Haha på koren: Emilia: Läser du min blogg?

Jag: Jaaa!

Emilia. HAHAHA JAG LÄSER DIN MED



Okeeeeej! Jaja men du var alltså ute NYKTER! Gillas starkt. !! Du fixar omtentan. Det vet jag.



Pusspusspusss!

2010-11-08 @ 22:28:18
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: Sarah

Omtentan kommer gå skit bra!

På fredag vämer vi upp med godis och idol sen efter provet börjar festen!!!<3

2010-11-09 @ 12:09:27
URL: http://sarahnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0