There is always a reason.

Jag var full i onsdags. Skulle inte blivit full men Mr Niklas kom med minttu och karlsson på taket. Det var som bäddat för en riktigt fin all in fylla och det blev det minsann. Helt galet jävla kul var det! :) Kan sitta och skratta tills jag gråter efter vissa scener och händelser i onsdags. Så sjukt lyckat - lovely!

Sen var det ett rent under att jag överlevde gårdagens bakfylla.. Den var sjuk, med opponeringar hela dagen. Crazy shit! Men det liksom bara löste sig och vi överlevde. :) Kvällen avslutades med massa mys med Johooo och en fin godispåse som kom på besök. LOVELY.

Ikväll myser jag med Sarah fining! .. Ja om ni vill veta så ska jag vara nykter till minst nyår. Himla dumt att gå in i tävlingar som inte ens gynnar mig. Skyller på ett moment of weakness tack vare min extrema bakfylla och bortsupna hjärnceller. Detta kan bara gå hur bra som helst!





För nöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0