Where are you christmas?

Så fort jag kom hem från skolan idag så satte mitt hemmafru behov igång. Så satte på datan, langade en fin jul spellista, tände doftljus i hela lägenheten, bakade bröd, rensade min byrå och fixade allt tvätt. Hela min lägenhet doftar kanel och nybakat bröd. Och just nu sitter jag och myser med en stor kopp the och mina grinchenbrallor. Det är egentligen svårt att förstå kanske, men det är just nu, jag mår som allra allra bäst. När inga fyllor finns närvarande, inga människor, bara jag och en urmysig lägenhet och mysmusik. Det är nu jag är i fullkomlig harmoni. Totally adore it.

Hade en tre timmars föreläsning idag.. Detta var vad jag kom fram till; MIN ÖNSKELISTA TILL GUBBEN MED VITT SKÄGG!



En liten notis till gubben med vitt skägg; Är fullt medveten om att jag inte har varit snäll hela året. T.o.m väldigt elak några gånger. Men du ska veta det gudarna vet att jag har ett hjärta av guld och att punkt 2 och 3 är viktigast på hela listan. Tack på förhand. Ps/ Du gör ett sjukt bra jobb och jag är ditt största fan vilket betyder att du är min idol om du inte förstod det! :)

Världens bästa jullåt minst sagt!




Where are you Christmas?
Why can't I find you
Why have you gone away
Where is the laughter
You used to bring me
Why can't I hear music play?

My world is changing
I'm rearranging
Does that mean Christmas changes too?

Where are you Christmas?
Do you remember?
The one you used to know
I'm not the same one
See what the time's done
Is that why you have let me go





Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är så söt! <3

2010-11-16 @ 21:15:15
URL: http://sarahnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0