You think you are cooler than me..

Dagens sanning; Kommer aldrig att hända att du är det.

Just nu är det tusen tankar som snurrar, ovettiga och som inte borde få skrivas ner eller ens formas till ord. Jag kanske är arg, kanske besviken, kanske glad, kanske allt. Men en sak vet jag med all säkerhet att Sarah gjorde precis min kväll. Hon är en fin tjej dendära! Gillar mycket!

Sitter med en bultande tand som gör inihelvetes ont, ungefär. Och med röda ögon som har sett bättre dagar. Inte lätt när man stoppar huvudet i grus bara för att man vill veta hur det känns. Jag har en sammanfattning på mitt liv just nu precis som en person påstod en gång om mig; allting har förändrats och kommer aldrig bli detsamma igen. Jag väljer att backa igen, för jag blir bara grymt något.. orkar.inte.mer. Min hals är även som sandpapper om någon undrar..

Dagens dilemma; Utgång med Sarah imorn eller få kramas med en björn?
En roadtrip liksom, skita i Halmstad, skita i alla människor. Jo det blir nog det.


Do you remember how it used to feel like?

Kommentarer
Postat av: Sarah

<3 <3 <3 <3

2010-11-20 @ 14:28:38
URL: http://sarahnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0