I just want to see you laugh, not cry.

Det tog endast några veckor innan jag beslöt mig för att ta mitt förnuft till fånga igen och redovisa för allmänheten vad som händer och inte händer i mitt liv. Saker som har hänt sen sist, är många så som två helgalna helger, allt för mycket alkohol och ännu fler blåmärken. En väldigt fin och välbehövlig resa har avverkats i sin enkelhet till Oslo, där jag har spenderat en massa tid med mina två finaste och bästaste vänner. Gråten satt som en smärtsam klump i halsen på hemresa, då jag så himla gärna vill ha alla som jag tycker allra mest om hos mig. Annars så flyter livet på alldeles för bra för stunden, chefen ringde och berättade att jag ska få HELA sommaren på Andersberg, jag blev så så så glad. Framförallt lycklig, jag älskar det stället.

Ikväll kommer jag av alla människor tacka nej till utgång och fylla, då jag för första gången har ett större behov av att avverka några punkter på min what-to-do-list. Detta är färga håret, fixa ett personligt brev på engelska och förhoppnings få en början på min litteraturstudie.

Nu måste jag dock återgå till att undersöka både skolor och kurser i utlandet. Längtar dock till lördag, då min fina Ågge fyller och han har lovat mig en dräggfylla.

Lite småsur över att det finns laktos i alla p-piller och att jag inte har en möjlighet att ta det igen. SUG RÖV att jag måste fixa p-stav. Tack o hej, ska ringa tillverkarn imorn och fråga hur FAN de tänkte där.


Kommentarer
Postat av: Vladde

tack och lov att du e tillbaka i bloggischvärlden!

2011-01-27 @ 13:33:32
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: Gisela

EMILIA! kolla upp pring. Har många kompisar som har det här och de pratar bara bra om den :) Slipper du pstav för det verkar läääääskigt! :)



Ps. BRA att du börjat blogga igen jaaa

2011-01-30 @ 11:18:06
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0