spotify.exe - skadad fil

Mitt huvud är tomt, trots att det cirkulerar tusen olika tankar, en mängd funderingar. Men jag kan inte formulera dem till ord. Och för första gången i mitt liv, så vet jag verkligen inte vad jag vill, ungefär som att jag inte ens kan bestämma mig om jag vill dricka kaffe eller inte. Vilket resulterar i att jag dricker mitt kaffe, men jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag vill det eller inte. Så kort och gott, jag har kommit in i en jag-vill-ingenting-period.

Jag orkar knappt lyfta luren för att ringa någon, för jag har ändå inget att säga. Umgås med folk? Åh, jag kan knappt fokusera på att ta på mig kläder som passar. Emma kom iofs med idén att nu skiter vi i dethär, drar till norge och jobbar asset off, för att stoppa pengarna i fickan och dra härifrån så långt det bara går.

Kan inte någon bara säga åt mig vad jag vill göra eller inte? Så jag kan komma någonstans i min gråzon. Anyway, ska dränka mina sorger i laktosfri havremjölk och bli smart över juridiska begrepp.


Min nya vän, för några av de viktigaste personerna i mitt liv.


Live young, die fast

Kommentarer
Postat av: Gisela

Ryyyyyyyyyck upp dig. !!



Fast jag hade med en sådan känsla typ man ska plugga två år till och ba yeeeeeees klar! men nej då ska man jobba hela sitt liv?? Känns ju.... kul.



För att se det positiva i det negativa (ang. tatueringen), var det ju en fin gest! Står E:t för ditt namn ellööör?

Puss!

2011-01-05 @ 15:07:30
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: vladde

ja sså det där med Norge va en bra idè..... ;) <3

2011-01-05 @ 21:08:39
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0