SKA DU SKRIVA DET I DIN BLOOOOGG ELLER? :)

OOOOM 4 finfina daagar ska jag gosa med Vladde :)
NANANANANA, ni får vara hur svartsjuka som helst.
Jag förstår er.
Han är världens bästa nämligen, yamyam!

Haft en finfin daaaaag :)
Färgat hår och grejer, skillad som jag ääär.
Imoorn ska jag typ klippa och färga mig och förstöra litegranna, yammiii :)


Jag fattar noll,
TYP, varför skriver man om saker man skrattar åt eller typ gråter utav?
Såfall borde man egentligen skriva ut namn typ som deeee hääär;
HEJ IDAG BÖRJADE JAG GRÅTA FÖR IDAG VAR JOHAN JÄTTEDUM MOT MIG och jag vet inte riktigt varför han var dum men han sa att jag såg ut som pippi långstrump och då blev jag jätteledsen och gick hem till mig och satt och grät ett tag tills jag insåg att han ändå såg ut som EINSTEIN, vilket jag ska säga till honom imorn.
MHM.........

OKEJ, jag hade kunnat skriva en massa för att VISSA ska fatta vissa saker som man typ inte har möjlighet att säga till någon typ eller nått men aa.. Vad spelar det för roll?

ÄSCH JAG ÄR TRÖTT idag så dooon't mind.
Ger er some pics insteaaad, just enjoooy..



           

Oj.. nu ringde Adam, long time no see, saknat!

Exakt alla skiter i mig den 23:e december! Eller aa, typ Broe som hatar min tradition :(
Men den måste följas så någon som är villig?
Ni får fri tillgång till mys med Razz!


AAH :(
Min hjärna gjorde precis ett breakdown till cold mountain.
Och jag har tråkigt, här är dövarmt.
Har inte hjärta att väcka A bara för att jag är uttråkad.
Dock är Razz busy med något, typ en kinderägg leksak.
Leka med henne kanske?
Eller så kanske man ska försöka få hjärnan att försvinna från
Cold Mountain?
Varför ska saker vara så himla svåra?
Varför ska man alltid komplicera till allting?
Och varför kan man aldrig goo with the floow?

Kommentarer
Postat av: LOVISA

JAG ÄR VILLIG.. Grinchen och ostbågar

YUMMIE

2008-12-17 @ 09:46:16
Postat av: Emilia

DU ÄR PAXAAAAD!!! <3

2008-12-17 @ 11:04:58
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Amie

Kolla Lovisa vill det kan ju inte bli bättre! OCH jag sov för fan inte jag, VILADE ÖGONEN!

2008-12-17 @ 12:48:46
Postat av: Anonym

Emilia, vad har du hittat för bild på oss två :D

Vad fin du är på bilderna, SAKNAR DIG SOM F'N!!!!!

2008-12-17 @ 20:02:16
URL: http://anniina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0