BLOGGKRIG var de ja!

Kan ju lugnt påstå att jag leder dehär jävla kriget mellan mig och vladde!
SÅ IDAG BAD HAN MIG SKRIVA EXAKT HUR MYCKET JAG SAKNAR HONOM.
So i will give it a try!

Ni vet när man har någon som gör en till ett stort happyface så fort man tänker på personen.
Typ så glad att de inte gör något om man skulle ramla ner från balkongen och ner till min granne
som förövrigt inte är från Sverige som han påpekade så fint för mig i somras.
Iaf, så även om jag skulle bryta alla benen i kroppen(VILKET SKULLE GÖRA GANSKA ONT) så skulle jag
ändå vara glad, eller ett stort happyface för då skulle jag bara bevisa ännu mera för Vladde att
det är jag; EMILIA LUND aka BAMBI som saknar Vladde så jävla mycket mer än vad han saknar mig.
Så på fredag kommer jag inte sitta still på en boring buss när jag vet vem som väntar när jag kommer
fram. OCH JAG KOMMER SÄKERT OCKSÅ GRÅTA SOM EN LITEN TÖS när jag väl ska hem.

Jag kom ihåg när han kom hem i somras och ringde och sa att han var på väg hem till mig, så
sprang jag nerför trappan rätt in i hans famn så att vi nästan drösade i backen.
Och sen satt vi och skrattade ihop i ca 3 dygn och gjorde allt man kan göra under denna tiden.
FAST VI HAR INTE KÄKAT VÅR GLASS ÄN.
Och hans syster när vi var på stranden och badade, vääärldens sötaste lilla unge som sprang runt med
ett sött litet trumpet uttryck och sa; Vladimir, bada med mig, Vladimir. VLADIMIIIIIR.
HAHAHAHAHA

KÄNNS SOM JAG VANN IDAG JA, Vladde :)

Och nu är det skolan som gäller, sen hem och städa eftersom jag mhm.. kom annat i vägen igår.
Plus att jag ska skriva prov imorn med. Och lovat Alle att komma hem till honom ikväll.
Tur att jag är superwoman ;)
SEN på torsdag kommer min kattvakt.
 MYSPYSHYSDYSJYSKYSGYS..

SEN DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR JAG,


Kommentarer
Postat av: J.Lo

weeii :)

2008-11-06 @ 00:22:46
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0