Chåååååklad =)

JAHA då blev jag och Amie upphämtade av kära mamma igår för att hämta bilen.
I bilen sitter min mamma och hennes arbetskompisar, som är så roooliga.
Dem satt och skrattade åt allt och liten som jag är så vill jag fortfarande ha min mammas uppmärksamhet.
Så jag säger snyggt; MAMMA,MAMMA Amie har ätit till nr 17 i sin choklakalender.
Sen får jag ett slag i magen och Amie skriker;
Emilia är också på nr 17!
Sen skrattade vi; Men vi har löst de. Vi köpte två nya.

Då kontrar mamma;
DET ÄR POSITIVT TÄNKANDE..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha ni är söta. Älskar att Amie tyckte hon va så busig, före du hade börjat på din.. Hahahaha <3 <3

2008-11-13 @ 08:48:05
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: Emilia

Klaaaaaaaaaaaart!

2008-11-13 @ 12:44:43
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: amie

aaaaaaaaa klart! hm palla att det står emilia nu på förra men jaa a

2008-11-13 @ 12:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0