Det löööser sig

Ååååh, SÅHÄR STOOOORT FEETT JÄVLA LEENDE FÅR JAG NÄR JAG TÄNKER PÅ VLADDE.
Speciellt när jag precis läste han senaste inlägg om mig.
Jag börjar nästan gråta så glad blir jag! AAAAWEEESOOOOMEEE!
Inte visste jag att jag kunde charma påååven liksom! VILKEN JÄVLA GREJ.
Det ska bli mitt nästa mål i livet, få omkull påven.
Och även om jag så skulle ligga inför döden så vet jag att Vladde hade suttit vid min sida och skrattat med mig tills jag var död. Dock skulle han få ett tråkigt liv utan mig.
VI HAR SÅ MYCKET KVAR ATT GE VARANDRA.

Min och Vladdes låt liksom..
Okej denna versionen bara för att jag älskar svampbob liksom


Nu ska jag dock fortsätta plugga innan de är dags för prov.
Och sen ska jag städa och handla som den hemmafrun jag är.
Och allt detta kommer jag göra med världens största leende.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Du kan få slattarna ur mina uppdruckna Barcardi och tequila-flaskor. Deal?

2008-11-04 @ 15:59:01
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra där ;)

c u tomorrow :P

2008-11-04 @ 16:15:04
Postat av: sanna

du vet vart du har mig finis :*

vad sägs om att kramas inom en snar framtid? <3

2008-11-04 @ 17:45:50
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: vladde

Åhhh va du e søtast!!! saknar dig sinnessjukt mycket och gissa om jag kommer stå vid busstationen en timme føre før att vara helt sæker på att jag inte missar en sekund av den tiden du e i Oslo!!!

puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss!!!!!!!

2008-11-04 @ 19:30:51
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0