Do you want to play a game?

Jag är riktigt kass på att ta hand om mig själv.
Äter aldrig när jag borde, går aldrig upp när jag bör.
Gör inte saker som jag egentligen måste.
Och det är ett jävla ansvar bara att ta hand om sig själv.
Och nu har man fått en katt på halsen.
Söt dock.
Men ändå.
Krävande, ska ha kärlek.
Men det ska nog funka.
Så nu måste jag planera hela mitt liv efter en katt.
Hahaha, vad kul de låter.
Och så ska jag till norge på fredag.
Och jag har en katt.
Som behöver kärlek.
Och nu ska jag plugga.
Och tvätta.
OCH GUD VAD LIVET ÄR KUL SOM VUXEN.

Kommentarer
Postat av: petra

haaaaalllllllååååå eller?!!!passa på å njut nu när din lille myskatt är liten!det är ju då dom är som mest underbara!!!!<3<3<3<3<3

2008-11-03 @ 16:34:43
Postat av: sanna

känns som att ja saknar dig...

2008-11-03 @ 19:05:08
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: J.Lo

Gud vilken duktig flicka ;)

2008-11-03 @ 19:27:58
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0