Fridayonmymind

NÄÄÄMEN SEDÄRAJA.. Några människor came back frooom ingenstans.
Och vem blev glad? Jo jag. Glaadast.
För trots min dumhet, så blir jag ofta förlåten om jag bara visar hur bra jag är på riktigt.
Jag blir så happyhappy att jag ska fixafixa en thingthing till flufffluff så hon med blir happy.

För denna dagen har ju knappt börjat bra liksom.

Sen Vladde;
Jag förstår att du inte tro mig, jag är glad att jag inte lovade något iallafall.
Men du vet jag gör alltid mitt bästa och för dig gör jag alltid mer än mitt bästa.
Och jag saknar dig och så ganska mycket, typ såhära 2 gånger mer än vad du
kan säga mycket och förevigt även om det inte gills. Och det enda som saknas
är din röst som sjunger så vackert. :)
Sen är denna dagen förjävla fit alltså.

NEMEN HEJ, lite fest kanske? Lite fint och sådär att billinge ska med.
För ingen kan som vi kan.
Ni vet med flaskan och så.
Nu får alla ha de fint.
Jag har föresten fått en LILA chokladkalender av min mamma idag.
Får inte hem den dock UTAN måste köra ut varje dag för att få en chokladbit.
Ringer lite varningsklockor om ett brutet förtroende där.
But still.
Det gör inget.
Jag tycker om att träffa min mamma varje dag.
Och sno mat ur kylen/frysen.
Speciellt när jag fick mina favoritkakor idag.
ÅÅÅH, så bra du är!
Eller typ att hon bara ger mig en grej
och sen kan jag gå runt och skratta åt det hela dagen.
Bara för att hon ALLTID ger en rätt saker vid rätt tillfällen.
Känns som jag ska fixa världens bästa julklapp som
jag redan fixat till Amie, vilket ledde till att jag var tvungen att
säga de för jag var så jävla nöjd över mig själv.
Hon blev gladast.
Åh vad jag är bra.
Jag älskar människor som känner mig riktigt riktigt bra som bara fattar
genom en grej exakt vad jag tänker.
Öh vad långt detta blev, jag ville nog bara säga att jag är glad idag.
Över mig själv.. Och för alla kul människor.
Och till de som är tillbaka. JAG HAR SAKNAT DIG.

Öhm, nu ska jag slå vad om en grej med Vladde och jag tror jag kommer
bryta denna grejen redan ikväll men för skojs skull ska jag hålla mig tills
imorn bara för att vinna.

Puss och så
.

Kommentarer
Postat av: vladde

vad var det som du e glad att du inte lovade?

kan jag få gissa?.... att du inte kommer neste helg? =(

sen vad var det vi skulle slå vad om????????????

2008-11-28 @ 13:40:48
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: Emilia

NEEEEEEEEEJ inte de vladde, en helt annan grej som handlar om saft och bullar =) BTW, har en preeesent från min mamma till dig. Hon älskar dig. Fast jag älskar dig mer!

2008-11-28 @ 14:50:47
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: vladde

hahahha naaww.. va gullig hon e. då vet jag vad jag ska ge henne..=) okej men vad skulle vi slå vad om??? pussas mest

2008-11-28 @ 15:16:12
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är bra när du är sådär Happyface :D <3

2008-11-28 @ 16:17:38
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/
Postat av: Lisa

Och btw har du snott min rubrik ;)

2008-11-28 @ 16:18:55
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag vet, den stämde så bra :D BROOOOE

2008-11-28 @ 16:41:13
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0