Faaaarväl. It's killing me to leave you..


Eftersom jag nu mer eller mindre kommer dö idag så tänker jag nu skriva mitt "farväl,tackochadjö" brev;
Jag vet att alla kommer sakna mig speciellt de som gör mig happy och som jag kan göra happy tillbaka. Sen finns de ju dem som hatar mig eftersom jag betett mig som en rööv, och sårat sönder er och era tappra hjärtan. Men nu när jag är borta kommer ni återgå till att sakna den människan ni älskade när ni först träffade mig. Jag förstår er pain i era hjärtan och det är med stor sorg som jag måste lämna er. Eftersom ni egentligen vill fortsätta hata mig för allt jag gjort så jag ger er nu min välsignelse. HATA mig, kom ihåg smärtan, kom ihåg allt det dära. Sen ni som älskar mig, jag älskar er också. Jag ger ALLT för er såsom ni ger allt till mig och så. Och gråt ej över förlusten. Jag finns här och lär spöka i min förklädnad som en alkaapa/clown. Bli inte rädda. Ringer det någon som namnger sig för Ahmed, så är det jag som vill kolla läget med er. För även när jag är borta så bryr jag mig still. Jag kommer sitta på min gröna äng, möta alla de människor jag har förlorat genom åren och vi kommer sitta där som hamstrar och jag kommer få vara med min ögonsten igen. Tänk på de och bli lyckliga. Och sen till de människor som jag inte har fått chansen att ge allt till men som jag var villig till att göra, too bad, ni missade the greatest girl ever. Ni får också sakna mig. Speciellt mina myskramar och så. Over and out. Quid nunc.


PUSS OCH SÅ.
I will be baaaaaaaaack soooome day.
Typ imorn,

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahahahahah jag dör

jag tror jag sa spy med.

puss

2008-11-24 @ 12:22:04
URL: http://lovisaakirkhoff.blogg.se/
Postat av: vladde

ja men det gick ju bra så det var ingen fara eller hur? sweet!! you have it in you..=)

du e bæstastes.

men hur gjorde du? tænkte du sig att alla framfør dig var nakna? ahhahahahha

2008-11-24 @ 18:20:11
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: Emiliooooo

HAHAHAHA efter ditt pepptalk fuunkade allt. :) Läööööööööve liksom

2008-11-24 @ 18:33:51
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0