HelloTomorrow

Okej,
kort och så.
Jag var jätteäckligtdyngrakdräggfullaladubordealdrigmerröraenspritflaska.
Men det var ju kul och så.
Det jag minns.
Eller som Alle sa;
Fan vad kul att träffa dig igår, du var jävligt tjongad fast lika happy som vanligt.
Ehm, så jag träffade dig igår?

Haft en knasdag, ni vet min hata söndag dag fick vara idag.
Där Vladde ringde och räddade mig från en säker död i badkaret.
Så idag var det jag som var tjejtjejen och grät som en liten tös och mer
eller mindre bad honom komma hem och ligga och krama mig föralltid.
Så jag tog mig iaf samman och drog med mitt mosshuvud och kassa humör
för att träffa min gosman.

FAST jag är ganska kul på fyllan, se bara vad jag lyckades koka ihop inatt på face:an.
Och som sagt; no regrets;
MEN aaaah!
För det första; Jag är dyngrak
För det andra; Jag kommer inte komma ihåg detta imorn.
För det tredje; FAN VAD JAG STAVAR BRA.
För det fjärde; Jag ska aldrig med dricka.
För det femte; OFTA man håller det.
För det sjätte; Jag är så jävla snygg.

Så nu till själva grejen;
Er jävla celibat grej går mig på nerverna.
Saft och bullar ja visst.
FAN vad hungrig jag blev.
Orka leva i celibat.
Jag kan vara med om man får ha sex med dem man redan haft.
MEN NEJ DE GICK INTE FÖR SIG FÖR LIIIIISA...!!!!
Bara för att jag kan välja och vraka.
Okej glöm de.
Pusshej

Hahaha som jag älskade mig själv när jag läste detta. Oh maaaan..
Nu ska jag nog sooova, sen kommer min family aka fluff.
Sen kommer någon övertala mig att gå ut ikväll.
Känns dock som en myskväll hemma hos Alle lockar mer.
ELLER om någon kan sviiischa mig till Vladde.

ÅÅÅH GE MIG;
 

Kommentarer
Postat av: LOVISASKADETSTÅPÅMINDATORPUCKO

TJA

jag är söt

trubbel är fet

men han lever,

puss

2008-11-29 @ 16:24:32
Postat av: vladde

svisch.. ¨..

2008-11-29 @ 16:34:30
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0