Ibland så dör jag litegrann

Isch, vad jag är bakfull idag då ja.. Men borde kanske ta allt från början..

Så i torsdags åkte jag en sväng till Stockholm för att kolla in lite spelningar och shoppaa.. :) Sjuktnice och jag blev som vanligt sjukt fattig, men fick hem en massa nice crap, i like it. OCH fredagen var så jävla väärd allt man nu kan tänkas gå igenom för att få uppleva det jag fick uppleva, för tredje gången i år med jaa.. SJUKT VÄÄÄRDA DAGAR I STHLM!!!

JOO.. kom hem igår och blev att man försvann in i dimman, ganska rejält, ingen sömn, ingen mat + för mycket alkohol=ingen bra kombination.. Så Alexandra kom hit, vi snackade igen the ooold times, broe kom.. Vi drog ut, Emilia full. Vi träffade Alle, Mange, Jolle (Min man, we're still togehter you know) drack mer; Emilia full. Kom in en kanna alkohol; Emilia full. Drog till Moon, där vakten verkligen hatar mig, fattar inte varför. Alexandra raggade, drinkar; Emilia ännu jävla hej jag var fullast igår full. MEN FIFAN, vad jag blir glad av Nilsson ligan. Jolle har jag inte träffat på så länge..

Och på tal om Vladde, han gör mig gladast, ringer alltid och låtsas att han är en utomjording typ och blir alltid lika besviken när jag direkt kommer på honom. Vi kan tjata i hundra timmar om hur mycket vi saknar varandra och hur mycket vi kommer krama sönder varandra. Och han är en sån människa som alltid reder upp min mess, :) Han är så mycket kärlek och han kommer lätt bli min man när jag är typ sådära 30 och inte hittat någon. Då är han min, bara min. Just nu delar jag med mig i några år till!

Och mitt löfte lyder typ; Inte hålla på eller röra någon om jag verkligen inte tycker om den personen. Så jag lär ju leva celibat resten av mitt liv, men ingen sa att de skulle vara lätt.

JAHA, om några dagar dra man till Oslo för att umgås med Vladde och mina favoritbrydar ;)



Och ja de är någon som mitt hjerta känner lite sådära extra för. Någon som kunde vänta på att jag skulle leka klart. Men jag har tröttnat på leken och spelet, jag ger upp det nu. Och jag bara hoppas att han kommer finnas kvar när jag väl bestämt mig, i vilket fall som helst. Jag vet inte om det är värt det.

OCH PÅ TAL om känslan att vara världens ensammaste människa idag..
It's killing me.

Pusspådejaochgodnatt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Och jag kommer va världens ensammaste människa när ni lämnar mig för Oslo :'( <3

2008-11-02 @ 17:45:19
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: gisela

joooooomen visst har jag de. Mm ring mig. Mår nte så bra just nu. men hoppas på bättre snaart. Fuck nu måste jag försöka få upp min störda katt som hoppat upp på altantaket å kommer nu inte ner. Lyckat liksom.

2008-11-02 @ 18:21:22
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0