I'm about to loose my mind.

SWEEEEEETA ni är!
VEM KAN STOPPA MIG NÄR JAG BARA RULLAR FRAM?
De undrar jag fan, för idag finns fan ingen FETARE än jag.

Vladde, hoppas du totally adooore min fettomage som jag kommer visa upp om 17 dagar!!!!
Man kan ju typ undra om jag är i typ 7:e mååånaden liksom.

HAFT en FEEEEEEEEEEEEEEEET KVÄLL.
DÄR jag blev så jävla rädd när vi gick in till stan ikväll; tog ca 50 min.
BÖRJADE nästan gråta för someone skrämde mig.
EN JÄVLA SVARTKLÄDD CLOOOWN SOM TYP SJÖÖÖNG; dutuutututttiidididiuytutdytduditdudytud..

SEN gjorde vi ett sjukt kul samtal till Lisa som förörvigt inte tog emot vårt samtal.
VI SKRATTADE HELA VÄGEN HEM.
FIIIIFAAAAAAAAAN, ibland undrar man om livet kan bli bättreee...
Just en snyyyyggg "mitafoooor".. att någons internet går segare än vad en snigel skulle göra om den skulle krossa E:6 i de snabbaste tempot den haaaaaade.

AH JUST DE GLO IN LISAS BLOGG.
NÖJD MED REKLAMEN ELLLLLLLLLLER?

ALKAPA NIIIINEOOOOOCLOCK.

Åååh, jag är så övertrött, och oseriös att jag mår dåligt.
Jag ser inte mina fötter, finns ni kvar eller? ÖÖÖHM.

Sometimes we just can't feel a thing and maybe we miss that..

Kommentarer
Postat av: Amie

Ofta den sjöng Ahmeeeeeeeed

2008-11-18 @ 23:08:55
Postat av: Emilia

KUNDE GJOOOORT tuuuuuuuuuuurk

2008-11-18 @ 23:11:00
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: petra

EMILIAEMILIAEMILIA!FATTA HUR MKT JAG GARVAR NÄR JAG LÄSER DIN BLOGG ELELR?!!!xD

DU E BARA SÅ SJUKT UNDERBAR!;)<3<3<3<3<3

2008-11-19 @ 08:20:25
Postat av: Lisa

HAHA, ja nu är jag nöjd ;D Så nu kan jag bege mig till jobbet med ett smile... ;)

2008-11-19 @ 08:42:11
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/
Postat av: Emilia

JAG ÄR SÅ FETTBRA PÅ ATT GÖRA FOLK HAPPY LIKSOM. I totally adoooore you!

2008-11-19 @ 09:26:19
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0