KAST MED LITEN KATT

hmpprrrfff... PSYKOBRUD 12 o'clock.
SÅ FETTONA Fluuuuuuuff och Brooooe gjorde mat.
Och Lisa, tog paus var femte sekund för att käka mer chips.
OCH JAG var mätt. ÄCKLIGT MÄTT.. Men jag diskade.
Och blev väckt av att få en godispåse i huuuvee.. LIKE THAT.
Så åt godis, och mer mat.
OCH JAG FATTAR INTE ENS VAD JAG SKRIVER HÄR NEEEEEEEEEEEJ.

Jo, min mamma älskar Vladde och hon älskar Alle.
Hon vill att jag gifter mig med båda två.
ÅÅÅH SVÄÄÄRMORSDRÖÖÖÖÖM.
Ska jag gifta mig med Vladde så måste jag gifta mig när jag är 29, för han vill ha en brud under 30.
Och Alle kan jag nog övertala tills jag är 30 liksom.

MEN FIIIIFAN VAD JAG ÄLSKAR DIG VLADIMIR HEEEDBERG!
Kommer med en ny chokladkalender, en RÖD.
Jag älskar rött.
I knooow you love me.
Ledsen att göra dig besviken men pallar verkligen inte skriva väärsta långa inlägget
bara för att du ska ha kul på jobb liksom.
Trist.
Men en del fick du.


"GOTT FOLK, VI HAR ALLA BEFUNNIT OSS I EN SITS DÄR VI TÄNKER;
-EMILIA, VAD TÄNKTE DU DÄR?"

Hade värsta roliga bilden på en sån sits, men neeeeeej. Ni som vet, vet ju.
OCH FÖRÖVRIGT; Kast med liten katt ÄR ELAKT. FAST FNIIIIISS

Glömde ju lägga upp värsta roliga grejen!!! SÅN UNGE SKA JAG HAAAAA, MUUUUUUUMS 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är så bäst! <3 <3

2008-11-16 @ 23:53:36
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: Petra

okej emilia..först å främst, NU kommenterar jag din blogg!HOPPAS DU BLIR GLAD;) Andra å främst: en Sån unge ska JAAAAG HA!!!å du kan få låna den ibland om du är söt å snäll mot mig(vilket du offtast är;P )

Tredje å främst: Du är jätte söt å snäll å du är ju mitt egna lilla solsken, MEN nu är det bara så att du tar å pallrar dig UT TILL MIG SÅ ATT JAG FÅR SEEEE DIG NÅN ENDASTE ENDA GÅNG!sist ja såg dig var när du hämtade din kära mor å syter här den 4 OKTOBER!!!!!!skämms på dig leendet!



men återigen..efterosm du är så söt å snäll å rar så är man ju inte sur särskillt länge;) men du kan ju komma ändå;)



puss å gull snötnöt!<3

2008-11-17 @ 12:36:38
Postat av: Mini miss piggy

NÖTANISÖTAN SÖTANINÖTAN, Klart du gör mig happy som ingen annan :) Och jag kommer.. Tid ska bara räckas till, föööör tjat i din skogsglänta med Glenn som jag älskar så mycket. Hoppas du tar hand om husistomtis :) <3

2008-11-17 @ 13:57:23
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: vladde

hahahah.... du har 8 år på dig...=P

2008-11-17 @ 14:46:05
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: Mini miss piggy

HAHAHAHA, jag de läät kanske LITE elakt. Du vet om att jag inte skulle bli ledsen om jag gifter mig med dig. MEN DU HAR JU OCKSÅ BARA åtta år på dig att hitta någon annan. MEN jag fattar om du väntar. YOOOU LOOOOVE MEEE

2008-11-17 @ 15:16:10
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Lovisa

KÄNNS SOM ATT FILMEN ÄR MITT HITT :D

hahahahahaha hälsa SvampBobFyrKatt&Flugfisken!

PUSSSSISS

2008-11-17 @ 18:03:52
URL: http://lovisaakirkhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0