Kodad as iiii?

JAHA DÅ VAAAAR DAGENS OPERATION EMILIOOS DRÄGGFYLLA IGÅÅÅÅNG AAAA LAAAA AAAASNIIIIICE.
Dricka booort probs måste vara en fiiiin egenskap jag har, men nu ska vi inte vara SÅDANA.
PSPSPSPSPS// LISA OCH VLADDE SKÄÄÄÄRP ER, NI KOMMER ALDRIG och då menar jag ALDRIG klara av att leva i CELIBAT ERA JÄVLA OFFER. JAG älskar er iaf men LISA vi vet ju din kärlek till turkar och VLADDES sötmakärlek till mig. NONSENS. Jag ska lära er allt jag kan om celibat=NOLL KUNSKAP.
MEEEEEEEEEN DE STRUNTAR JAG IIIIIIII



BJUDER PÅ VÄRSTA BILDEN på mitt otroligt vackra hår. Jag älskar dig du din braiga människa som faktiskt uppfann mössan. Du är numera min bästa vän. OFTA JAG KOMMER VERKLIGEN GÅ UTAN MÖSSA.

Föresten jag äälskar att man alltid skriver smågrejer som man vill att vissa människor ska fatta genom bloggen. Typ såhära att man samtalar genom bloggen liksom, meeen varför uppfann man då telefonen? USE IT.

Nu ska jag skriva en kodad sak; Bambi är ute på HAL IS. Och det är bara en person som fattar vad jag menar vilket är kul.
ELLER TYYYP; PAAAAAAPER PLANES vem fattar då?
ELLER mhm... en ledsen gubbe; :( ... Vem fattar då?
Hahahahahahha..

MEN ANYWAY..
Jjjjjjaaajjjaaaa... Vet nu hur bra jag kan stamma på fyllan?
Det är mitt bevis på att man inte borde dricka mer. Det är ju ändå en förjäävla fin grej.
MAN FÅR inte ut ett ord=MAN GÖR INTE BORT SIG.
Eller jo lite ändå.
Men iaf.
Älskar det.

Och I wiiiiiiiish..
att jag bara kan sluta vara så jävla rädd och droppa alla mina "principer".
Och typ våga känna sitt hjärta slå, lite mer av glädje.
Vilket det har börjat göra och jag ska bara tillåta det med.

Kommentarer
Postat av: amie

det där ärret kommer inte bli vackert!

2008-11-22 @ 18:15:55
Postat av: Lisa

Och du ska se till att masa dig hit snaaart!

Och vaddå turkar? Jag har inte haft en turk sen jag va 16, så det så ;D

Och jag kan visst leva i celibat! Ska jag behöva bevisa det för att du ska tro på mig??! Faaan va trist isf HAHAHAHA

<3 <3 <3 Show me love and what it's all abouuut

2008-11-22 @ 18:34:02
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/
Postat av: vladde

hahahahahah jadu emilia.. jag o lisa ka nog klara det ska du se..=) were tough enough! eller hur lisa?

2008-11-23 @ 14:18:37
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: Emiliooooo

OFTA, OOOOOFTA!

2008-11-23 @ 19:11:17
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0