Lätt årets höjdpunkt a la bomb.

HAHAHA, vilken kväll/natt.
Började med chill hos Broe för att sedan dra ut och träffa allt detdär Happyfolket som man totally adooore!
Mötte Amie och skulle dra och käka och så vad händer?
JOMENVISST, en bomb var funnen mitt på stora torg.
Så ihop packning av en jävla massa stuff.
Sen drog jag,amie,broe,talle och hans väään till med en fet jävla roadtrip från stan, eftersom skiten blev avspärrat..
Så vi drog med luugna favoriter(som man alltid kan lita på). Bilen gick i 20 km, och vi där bak drack oss fulla på coola, skrattade,sjöng och hade kuuul.
Väl framme kom Talle på att Amie hade kört som en dåre och en massa äckliga såser hade spillts ut i hela vagnen.
JAG KOMMER VERKLIGEN ALDRIG MER ÄTA DEN MATEN, efter den synen. FIIIFAN.
Så de blev en jääävla massa kort, filmade, osvosv.
Sen satt jag och tjatade om mina lussebullar som jag har velaat ha HELA DAGEN. Fick man några? NEEEEJ..

Sen ringde en orolig mor som frågade om vi var SAFE, japp vi var SAFE.
Sen var hon orolig att Vladde inte var SAFE.
Men jag sa att han var där.
För bomben gick inte "bomben goooes olsooo"
HON VILLE FÖRÖVRIGT INTE ATT HANS FINA UTSEENDE skulle bli förstört, vilket hon var lite smått orolig över.
SÅ JÄVLA SÖÖÖT.

Skrattade så jag höll på att dö, fast man dör inte av gaarv även om man ibland tror de..
Iaaf, DETTA VAR LÄTT ÅRETS HÖJDPUNKT.
Och då frågade Lisa;
Ja men Emilia fan vilket kul år du måste ha haft.
Så vi drack coooola, och käkade pez medan de arbetande fick städa.
SJUKT VÄRD kväll!

Imoooorn blire mys och KNÄCK, jag älskar knäck!




Typ jag när jag idag fick två val som jag är alldeles för svag för båda två.
Fick två vägar att gå och i varje ände finns de två alldeles för fina människor.
Hade de varit för ett halvår sen, hade jag valt båda två.
För en såån jävla fisk var jag förr.
Men idag gjorde jag en ny väg.
And I walk aloooone.
JAG ÄR STOLT.
Jag har mognat.

DENIIII.

Kommentarer
Postat av: LOVISASKADETSTÅPÅMINDATORPUCKO

mamma bakade tvååå hundra lussebullar igår typ

2008-11-30 @ 10:41:54
Postat av: Emilia

Känns som att jag kommer komma hem idag ja!

2008-11-30 @ 11:06:25
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: vladde

ey!! spara lite lussebullar till mig tjejer!! =P

ha ha ha... seriöst ni har världens sötaste mamma som till och med tänkte på lilla mig när hon fick reda på "bomben"..=)

förövrigt så e du typ bäst emilia..=) you rock!!

2008-11-30 @ 13:01:25
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: Mika

Laholm? :O

2008-11-30 @ 13:38:20
Postat av: Emilia

Vi sparar massvis till dig eller så får hon helt enkelt baka nya, vilket hon absolut kommer att göra. She loves you.. HAHA, visst är hon söt:) Hon vart sjukt orolig för dig mer än mig och då var jag ändå där de magic happens ;) Bäst? :) Du gör mig bäst, du kompletterar mig. Hoppas jag inte var för gullig nuu rambo.



Mika; Bilden är tagen i Laholm. :)

2008-11-30 @ 13:54:57
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Alex

HAHAHAHA !!! you rock my world ! snart kommerjga hem o då blir de kalaas! saknar dig såå ....

2008-12-02 @ 20:20:51
URL: http://alexandraovik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0