Mohahahaha

Jaha då har man haft värsta deeptalket med sin mor, ni vet sådära allvarligt.
ELLER JAAAA..
Hon sa typ;
Jag täänkte på en grej; var inte jag typ skitsnygg när du träffade mig idag?
Jo men de var du.
MEN DU jag tänkte på en annan grej, blablablablabla
Och jag satt mer och sa mmm, jomenvisst
och sen började jag skratta och kunde inte sluta.
mamma märkte inget
eller jo efter typ fem minuter.
MEN då tänkte hon på en annan grej.
Och jag blev helt yr i hjärnan.
Så jag satt och käkade min avokado och skrattade med en katt som bet mig i fötterna.
Sen dunkade jag huvet i väggen.
Sen kom jag på att jag var störd och då skrattade jag ännu mer.
Sen kom jag på en sak till att jag var tvungen att sluta skratta för jag fick ont i magen.
Sen tycker jag synd om min katt som jag råkade tappade mobilen i huvet på.
Men hon är inte långsint.

Så vi bestämde oss för att bli feta
så vi åt choklad och en massa lakrits.
ELLER OKEJ, jag åt.
Min katt är tjock.
Kommer typ väga hundra kilo snart.
och nu kom jag på att jag är TRÖTT
så nu ska jag nog sova.
FIFAN VILKEN GIVANDE KVÄLL, gillar't.

Och jag har en vän som är trög
som låter mig åka helt jävla själv till oslo
eller okej
lite elakt dock
tur att jag är så social
ööö
jag hatar åka buss
men de är värt att åka buss när man får träffa sina happyface
OCH FÖR DE SOM UNDRAR
så kommer jag få träffa min bror ihelgen med.
Han är snygg.
Äckligt de blev.
Nu ska jag sova ännu en gång,
ska bara hitta katten.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kommer saaaakna dig när du lämnar mig för Oslo :(

2008-11-05 @ 07:49:10
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: J.Lo

shär med strikta fejset? njae.. valfritt svarar jag :P

2008-11-05 @ 08:07:14
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0